Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:29:46 GMT

شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در سوئد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۷۲۳۸

شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در سوئد

به گزارش جمعه شب رویترز، فرد مبتلا یک زن است که پیشتر به منطقه «ووهان» در چین سفر کرده بود. وی در بیمارستانی در جنوب سوئد قرنطینه شده است.
«کارین تگمارک ویزل» رییس بخش میکروبیولوژی آژانس بهداشت عمومی سوئد گفت: با توجه به مسافرت‌های زیادی که سوئدی‌ها دارند شناسایی یک یا چند مورد ابتلا به این ویروس امری غیرمنتظره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهر «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین کانون شیوع این ویروس است و بیشتر مبتلایان به کرونا در آنجا هستند.
ویروس کرونا اواخر سال گذشته میلادی در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان که در آنجا به طور غیرقانونی حیوانات وحشی فروخته می‌شد، شیوع پیدا کرد.
در حال حاضر، علاوه بر ۳۱ استان و منطقه چین، کرونا در بیش از ۱۴ کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم شیوع یافته است. این ویروس تاکنون ۲۱۳ تن را کشته است.  
با شیوع سریع ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام وضع اضطراری کرد.
https://www.dailymail.co.uk/wires/reuters/article-۷۹۵۲۸۰۱/Swedish-health-authority-says-woman-confirmed-coronavirus.html

برچسب‌ها ویروس کرونا سوئد چین سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سوئد چین سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا سوئد چین سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم

  به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.   معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاریها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.   وی گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.   در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا