Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:11:27 GMT

عضو جهاد اسلامی: از قدس و فلسطین هرگز دست نمی‌کشیم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۷۳۳۹

عضو جهاد اسلامی: از قدس و فلسطین هرگز دست نمی‌کشیم

به گزارش المیادین، «خالد البطش»  روز جمعه افزود: از ملت‌هایی که مسوولان آنها در مراسم رونمایی از معامله قرن ترامپ در واشنگتن حضور داشتند یا آن را حمایت کردند می‌خواهیم که از رهبرانشان تبری بجویند و در کنار ما قرار گیرند.

وی ادامه داد: میان رژیم‌هایی که در مراسم رونمایی از معامله قرن شرکت کردند و ملت‌هایی که با آن مخالفت کردند تفاوت قائلیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این عضو جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: از کشورها می‌خواهیم که از ما حمایت کنند تا به مبارزه علیه اشغالگری ادامه بدهیم.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی می‌داند.

شخصیت‌های سیاسی در کشورهای مسلمان به این طرح واکنش نشان داده‌اند، همچنین شهرهای مختلف فلسطین از جمله غزه و کرانه باختری در واکنش به این اقدام ترامپ، شاهد تظاهرات سراسری است.

همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی مخالفت صریح خود را با این طرح اعلام کردند. در میان کشورهای عربی نیز عربستان سعودی، امارات، قطر و بحرین که به دنبال عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، از این طرح حمایت کردند.

آیت الله سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق نیز در بیانه‌ای با تأکید بر اینکه «معامله قرن» محکوم به شکست است، اعلام کرد: این طرح احساسات صدها میلیون عرب و مسلمان را در سراسر جهان جریحه‌دار کرده است.

برچسب‌ها معامله قرن رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ معامله قرن رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم