Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:22:24 GMT

خودکشی تازه داماد با هدیه نوعروس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۷۳۶۴

حوادث رکنا: پسر جوان وقتی شنید خانواده‌ عمویش قصد برهم زدن نامزدی‌شان را دارند با شال گردن هدیه نامزدش دست به خودکشی زد.

به گزارش رکنا، ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۹ بهمن امسال خانواده‌ای در حال استراحت بودند که با صدای افتادن شئی در اتاق پسرشان از خواب بیدار شدند و سراسیمه خود را به اتاق پسر ۲۱ ساله‌شان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر خانواده وقتی در اتاق را باز کرد با صحنه هولناکی روبه رو شد. پسر خانواده با شال گردن هدیه نامزدش خود را حلق‌ آویز کرده بود.

همین کافی بود تا ماموران کلانتری ولیعصر در محل حاضر شوند و‌پس از بررسی‌های ابتدایی، تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ساسان غلامی برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند پسر جوان با همه مخالفت‌هایی که خانواده عمویش داشتند با دخترشان نامزد می‌کند.

این در حالی بود که خانواده عمو مخالف این ازدواج بودند اما دختر و پسر جوان قصد داشتند با هم ازدواج کنند.

ماموران در ادامه اطلاع پیدا کردند خانواده عموی وی قصد برهم زدن نامزدی دختر و پسر جوان را داشتند و همین باعث بالا گرفتن اختلافات و ناراحتی پسر جوان شده بود.

جوان ۲۱ ساله که دیگر تحمل این ناراحتی‌ها را نداشته، در اقدامی خودخواسته با شال گردنی که هدیه نامزدش بودبه زندگی خود پایان داده‌‌ است.

بنا به این گزارش، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شدو تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی پلیس پزشکی اخبار حوادث خانواده هدیه نوعروس تازه داماد پسر جوان فیلم عکس ایران چین ویروس مرد جوان دختر پلیس آگاهی عجیب هدیه نامزدش پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود