Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با بزرگنمایی مشکلات در صدد ناامیدی مردم هستند که در این بین بصیرت افزایی و آگاه سازی جامعه دستاوردهای  انقلاب را بار دیگر برای ملت ایران آشکار می سازد و دستگاه‌های اجرایی نیز با تلاش برای توسعه و عمرانی و افتتاح طرح‌های مختلف همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف محرومیت‌زایی مردم را بیش از پیش دلگرم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاع‌رسانی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقشی مهم در تقویت شور و نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی دارد که باید مراقب بود مورد غفلت و بی‌توجهی قرار نگیرد.

به گفته کارشناسان، برآیند دستاوردهای انقلاب اسلامی حاکی از رشد، توسعه و پیشرفت استان سمنان در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، علم و فناوری و فرهنگ و هنر است.

پوشش ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت و اختصاص رتبه  اول کشور در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی به استان، وجود یک هزار و ۸۲۰ واحد تولیدی فعال، تداوم باشتاب ساخت مدارس برای بهسازی فضاهای آموزشی، تولید سالانه ۹ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به ارزش بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال توسط سه هزار و ۱۸۱ خانوار عشایر استان و تلاش‌های بی وقفه برای رونق گردشگری، تنها گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان سمنان است.

دستگاه های اجرایی استان سمنان در دهه فجر امسال با صلابت هر چه تمام همچون سال‌های گذشته با افتتاح طرح‌های مختلف مانند اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، مخابراتی، میراث فرهنگی،  گردشگری و آبرسانی زمینه‌ساز تقویت رفاه مردم استان شدند که عملکرد تعدادی از این دستگاه‌ها که طرح‌های خود را تاکنون اطلاع رسانی کرده اند د راین گزارش آمده است.

افتتاح ۱.۳ هزار میلیارد ریال طرح حوزه ارتباطات سمنان همزمان با دهه فجر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: یکهزار و ۳۱۹ میلیارد ریال طرح‌های دهه فجر امسال در بیش از ۳۰ نقطه استان آماده بهره‌برداری است.

سیدیاسر حسن‌پور ابراز داشت: یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال برای طرح‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است که پیش بینی می شود با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود.

وی ادامه داد: یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های استان سمنان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل اعتبارات ملی تامین شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: طرح‌های آماده بهره برداری این اداره کل در دهه فجر امسال در زمینه‌های مختلف مانند توسعه شبکه فیبر نوری، ارایه خدمات الکترونیکی در روستاهای استان و ارتقای پوشش اینترنت و تلفن همراه است.

برق منطقه‌ای سمنان ۸۲ میلیارد ریال طرح در دهه فجر افتتاح می‌کند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان گفت: طرح‌های این شرکت با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال اعتبار در دهه فجر ۹۸ افتتاح می‌شود.

سیدعلی اکبر صباغ اظهارداشت: طرح دو مداره کردن خطوط ۶۳ کیلوولت سرخه و میرحاج و گام اول احداث خط ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه با هزینه‌ای حدود ۵۰ میلیارد ریال دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ادامه داد: طرح احداث گام اول خط ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه برای تامین برق این شهرک، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی مطمئن به مشترکان صنعتی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان تصریح کرد: طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی ساختمان و تجهیزات انتقال و فوق توزیع در شهرهای گرمسار، آرادان، سرخه، مهدی‌شهر، دامغان، میامی و شاهرود با اعتباری حدود ۳۳ میلیارد ریال در این دهه افتتاح می‌شود.

۱۳ طرح منابع طبیعی سمنان دهه فجر امسال افتتاح شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ۱۳ طرح آبخیزداری و بیابانزدایی استان در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد که برای آن بیش از ۹۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

علینقی حیدریان ادامه داد: از مجموع ۱۳ طرح آبخیزداری و بیابانزدایی استان سمنان در دهه فجر امسال ۱۰ طرح در زمینه آبخیزداری و سه طرح در زمینه بیابانزدایی است که ۸۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برای افتتاح ۱۰ طرح آبخیزداری استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان سمنان یادآور شد: ۱۰ طرح عمرانی آماده افتتاح استان در دهه فجر امسال در زمینه آبخیزداری در حجم ۴۵۱ هزار مترمکعب احداث شده و سه طرح بیابان‌زدایی استان آماده افتتاح در دهه فجر در وسعت ۵۲۲ هکتار با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اجرا شد.

۱۱۶ طرح رونق‌بخش حوزه کشاورزی استان سمنان در دهه فجر

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی این سازمان به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود که برای آن ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و برای ۳۵۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۹۱ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

سید حسن میرعماد اظهار داشت:  از مجموع  ۱۱۶ طرح آماده افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در دهه فجر امسال ۸۶ طرح عمرانی است که ۳۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد:  از مجموع ۱۱۶ طرح آماده افتتاح جهاد کشاورزی استان سمنان در دهه فجر امسال  ۵۹ طرح در بخش آب و خاک، ۱۱ طرح در امور باغبانی، ۱۶ طرح در بخش دامی، ۱۳ طرح در بخش جنگل و مرتعداری، ۳ طرح در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب و کار نوین و ۱۴ طرح در بخش عشایری است.

میرعماد افزود: پنج هزار و ۵۴۲ خانوار استان از تسهیلات و منافع افتتاح ۱۱۶ طرح سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بهره‌مند می‌شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه همه شهرستان های استان سهمی از ۱۱۶ طرح افتتاحی در دهه فجر امسال دارند، اضافه کرد: گرمسار با ۲۹ طرح بیشترین تعداد طرح و آرادان با ۴ طرح کمترین سهم را از مجموع طرح‌های های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان دارند.

۱۳۱ میلیارد ریال طرح مخابراتی سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: هفت طرح مخابراتی استان با صرف اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مجید دارایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: اجرای کابل کشی فیبر نوری، ارایه خدمات مخابراتی بر بستر اینترنت بی‌سیم، توسعه پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری استان سمنان در دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: کابل‌کشی فیبرنوری دسترسی برای ۱۲۱ دستگاه اجرایی، شرکت‌های خصوصی، موسسه های آموزشی و دانشگاهی  اجرا شده که به مناسبت دهه فجر بهره برداری می‌شود.

وی بیان کرد: ارایه خدمات مخابراتی بر بستر اینترنت بی‌سیم در ۸۵ نقطه شهری و بین‌شهری استان سمنان فعال شده که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

دارایی یادآور شد: نصب و راه‌اندازی ۲ سایت جدید و برقراری پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، از دیگر طرح‌های آماده افتتاح شرکت مخابرات منطقه استان سمنان در دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان تصریح کرد: ۵۰ طرح در استان در زمینه توسعه اتصال شبکه فیبر نوری به خانه ها در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

رونق صنعت و معدن سمنان با افتتاح طرح‌هایی به ارزش یکهزار میلیارد ریال

رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۰ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان افتتاح می‌شود که برای حدود ۹۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

بهروز اسودی با اشاره به افتتاح شرکت درین ریس سمنان، بیان کرد: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال، در تولید و ریسندگی نخ پنبه فعالیت دارد که با راه‌اندازی این طرح زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر فراهم می‌شود.

رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید انواع پارچه جین و پنبه با سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و فراهم آوردن زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح شرکت نورد و مقاطع فولادی شرق پایتخت در گرمسار اشاره و خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال در زمینه تولید میلگرد آج‌دار یا شاخه‌ای از جنس فولاد ساده کربنی فعالیت دارد که با راه‌اندازی بخش جدید این واحد زمینه اشتغال حدود ۷۰ نفر فراهم می‌شود.

اسودی اضافه کرد: شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال که در  تولید کاتد مس فعالیت دارد و برای ۷۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند، از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بهره برداری از واحد تولیدی آریا کنف برد تولیدکننده قطعات گچی ساختمانی و واحد تولیدی بلوری تولیدکننده پودر زئولیت در سمنان، بیان کرد: واحد تولیدی کارتن شاهرود تولیدکننده ورق کارتن چند لایه، شرکت دیبا بافت اطلس گرمسار تولید کننده انواع کیسه پروپیلن، شرکت تولیدی معدنی صنایع صبا گچ در سرخه تولید کننده گچ ساختمانی بسته بندی شده و شرکت الماس سازه گستر تولید کننده ملات خشک از دیگر طرح‌های قابل افتتاح حوزه صنعت و معدن استان سمنان در دهه فجر است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ طرح میراث فرهنگی سمنان در دهه فجر 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی استان سمنان گفت: ۱۶ طرح حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی با صرف ۸۲۰ میلیارد ریال دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۱۵ طرح افتتاح و یک طرح کلنگ‌زنی است.

مهدی جمال ابراز داشت: از مجموع ۱۵ طرح آماده افتتاح استان سمنان در دهه فجر امسال ۱۳ طرح در زمینه ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی، یک طرح مربوط به افتتاح کارگاه صنایع دستی و یک طرح مربوط به افتتاح موزه یخچال در گرمسار است.

وی اظهار داشت: ۴۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است و با بهره‌برداری از ۱۵ طرح گردشگری استان در دهه فجر امسال برای ۳۲ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بیان کرد: ۳۶۰ میلیارد ریال برای کلنگ‌زنی و ساخت هتل سه ستاره در میامی پیش بینی شده که با تکمیل این طرح ۶۷ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: هفت هزار متر مربع زمین برای کلنگ‌زنی ساخت هتل سه سه ستاره  میامی در دهه فجر امسال درنظر گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی استان سمنان گفت: آورده شخص برای کلنگ‌زنی طرح ساخت هتل سه ستاره میامی ۹۸ میلیارد ریال و کمک دولت از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره ۲۶۰ میلیارد ریال است.

۸۰ طرح توزیع برق سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۸۰ طرح عمرانی این شرکت با ۲۶۷ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال هزینه کرد همزمان با دهه فجر و ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

سید محمد موسوی زاده افزود: ۱۵ طرح تامین و روشنایی معابر، ۱۸ ایستگاه هوایی توزیع برق و ۱۰ طرح احداث و بهینه‌سازی، ۲۹ طرح توسعه و اصلاح برای ظرفیت‌سازی و هشت طرح توسعه و تبدیل بیش از ۱۱ هزار متر شبکه سیمی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۷۶۱ میلیارد ریال در زمینه تاسیسات توزیع برق استان سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: شبکه هوایی ۱۹۰ کیلومتر و شبکه زمینی ۱۴ کیلومتر، هشت هزار و ۳۱۷ مشترک جدید و بهره برداری از ۱۳۹ انشعاب برق کشاورزی از جمله اقدام های انجام شده در این مدت بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به توسعه تاسیسات برقی نسبت به رشد جمعیت بعد از انقلاب، ادامه داد: شبکه هوایی توزیع برق استان در قبل از انقلاب ۷۱۱ کیلومتر بود که بعد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با افزایش ۹۳ درصدی به ۱۰ هزار و ۸۹۴ کیلومتر رسید.

به گفته وی، شبکه زمینی توزیع برق در استان سمنان از ۵۲ کیلومتر در قبل از انقلاب به یک هزار و ۱۱۵ کیلومتر رسیده است و میزان پست توزیع در استان از ۳۴۸ دستگاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به هشت هزار و ۲۱۷ دستگاه رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان خاطر نشان کرد: ۳۹ هزار و ۶۶۵ انشعاب برق قبل از پیروزی انقلاب در استان سمنان به ۳۸۲ هزار و ۲۷۵ انشعاب برق رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، ۵۹ روستا در استان قبل از انقلاب از نعمت برق بهره مند بودند که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تعداد آن ها به ۴۷۳ روستا رسید.

افتتاح ۱۳ طرح عمرانی عشایری  سمنان به برکت دهه فجر

مدیرکل امور عشایری استان سمنان گفت: ۱۳ طرح عمرانی در حوزه عشایری این استان با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که ۱۲ طرح در زمینه آبرسانی و یک طرح در زمینه تامین علوفه است.

مراد خادم ایرنا ابراز داشت: اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه امور عشایری در استان سمنان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی بیان کرد: برای افتتاح ۱۲ طرح عمرانی در زمینه آبرسانی به عشایر استان سمنان ۶ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی در زمینه  آبرسانی به عشایر در سراسر استان اجرا شده ولی بیشترین تعداد اجرای طرح‌های آبرسانی مربوط به شهرستان میامی است.

خادم تصریح کرد: کارخانه تولید خوراک دام در مهدیشهر یک طرح در زمینه تامین خوراک دام عشایر و آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال است که سالانه تولید ۲۰ هزار تن خوراک دام و پنج نوع کنستانتره تولید می‌کند که راه‌اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در رفع دغدغه عشایر و دامداران استان سمنان در زمینه تامین علوفه دارد.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان اضافه کرد: کارخانه تولید خوراک دام در مهدیشهر برای ۶ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

خادم اظهار داشت: کارخانه تولید خوراک دام در مهدیشهر توسط اتحادیه امور عشایری و با پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کم ‌بهره احداث شده است.

نوسازی مدارس سمنان با هفت فضای آموزشی برای افتتاح در دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: هفت فضای آموزشی با زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع دهه فجر امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۵۷ کلاس درس در دوره ابتدایی و  متوسطه در پنج شهرستان استان سمنان شامل سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی است.

سعید هژبری ابراز داشت:  ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت هفت فضای آموزشی آماده افتتاح استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: از مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای ساخت هفت طرح آموزشی آماده افتتاح دهه فجر امسال، ۲۳ میلیارد ریال با مشارکت خیران تامین شد.

هژبری خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از ابتدای سال تا کنون در مناسبت‌های مختلف فضاهای آموزشی و ورزشی زیادی را افتتاح کرده و به طور مثال ۱۴ فضای ورزشی و آموزشی با زیر بنای ۱۷ هزار متر مربع و ۸۸ کلاس درس در هفته دولت امسال در استان بهره‌برداری شد.

۵۴ طرح آب و فاضلاب شهری سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: ۵۴ طرح در بخش آب و فاضلاب شهری این استان با صرف ۳۳۰ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال در طول دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد طاهری ابراز داشت: ۹ طرح در سمنان، ۱۰ طرح در شاهرود، هفت طرح در دامغان، پنج طرح در گرمسار، هفت طرح در مهدیشهر، ۹ طرح در سرخه، سه طرح در آرادان و چهار طرح در میامی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان یادآور شد: سه طرح این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۷۸ میلیون ریال به مناسب گرامیداشت این دهه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: سه طرح با عنوان اجرای خطوط انتقال آب با حجم عملیات ۹ هزار و ۱۰۰ متر با ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در گرامیداشت دهه فجر ۹۸ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۹۰۴ انشعاب آب با ۴۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال اعتبار، دیگر طرح‌های مهم قابل بهره‌برداری در این دهه است.

طاهری خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان‌های استان سمنان، تصریح کرد: ۲ طرح در این بخش با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با حجم عملیاتی بیش از ۶ هزار متر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۷۲ عضو صندوق اجتماعی سمنان دهه فجر تسهیلات می‌گیرند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: ۳۷۲ نفر از مستمری‌بگیران این صندوق، به مناسبت دهه فجر، تسهیلات کم‌بهره دریافت ‌می‌کنند.

محمد فرزاد ابراز داشت: اولویت پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان با افرادی است که حداقل پنج سال مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات بدون نیاز به ضامن همراه با حقوق ماهانه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به حساب مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

فرزاد بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران واجد شرایط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان به مناسبت دهه فجر،  ۳۰ میلیون ریال با کارمزد ۱۰ درصد و اقساط ۳۶ ماهه است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون ۲ هزار و ۱۸۵ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.

فرزاد تصریح کرد: نیمه نخست امسال ۱۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان مقرری ازکارافتادگی دریافت می‌کنند و ۴۳ نفر از بیمه‌شدگان فوت کرده‌اند که حقوقشان به بازماندگان تحت تکفل پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان اظهار داشت: از کار افتادگی فرد بیمه شده و بازماندگان درگذشتگان جزو مستمری‌بگیران محسوب می‌شوند.

هفت هزار و ۴۸۵ نفر از روستاییان و عشایر استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بیمه اجتماعی عضویت فعال دارند.

برگزاری ۹۴۱ برنامه سپاه استان سمنان در دهه فجر

جانشین فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: برگزاری۹۴۱ عنوان برنامه فرهنگی برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در استان، با استفاده از ظرفیت مردمی و دستگاه‌های‌ اجرایی در کارگروه نیروهای مسلح و بسیج، برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ منصور شوقانی ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری هشت عنوان برنامه با قابلیت استانی و کشوری در هر یک از شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: نصب تمثال شهدا تحت عنوان پلاک آسمانی بر سردر ۴۰۰ خانواده در شهر سمنان از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال  است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره مسابقات بومی و محله‌ای، اجرای رژه موتوری همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره)، اجرای گشت رضویون در دهه فجر، برگزاری سرود و تئاتر خیابانی در نقاط پر تردد شهرهای استان سمنان، از جمله برنامه‌های های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان است.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار، نمایش فیلم سینمایی مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه‌ها، مسجدها و پایگاه‌های بسیج و تولید محتوا در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی در غرفه‌ محله‌های اسلامی، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان است.

سمنان با ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری دهه فجر را گرامی‌می‌دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این استان برگزار می‌شود که اختتامیه سوگواره مهر محرم یکی از مهمترین این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت ابراز داشت: این برنامه ها با مشارکت انجمن‌ها و موسسه‌های فرهنگی هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در ایام الله دهه فجر در این استان اجرا خواهد شد.

وی، برگزاری آیین تجلیل از مروجان فرهنگ و کتابخوانی، برپایی کاروان‌های فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نیز خاطره‌نویسی انقلاب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اظهار داشت: فعالان فرهنگی و هنری و هنرمندان نیز در برگزاری این برنامه ها مشارکت و فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اختتامیه سوگواره مهر محرم نیز همزمان با دهه فجر در سمنان برگزار و در آن از برترین‌های بخش‌های مختلف این سوگواره تجلیل خواهد شد.

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است و برای تقویت نشاط اجتماعی باید این دستاوردها برای مردم بازگو شود و یکی از دستاوردهایی که می‌تواند بیان آن در جامعه موجی از شکو و افتخار را ایجاد کنند اعلام طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت رسانه برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

برچسب‌ها سمنان افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح دهه فجر سمنان افتتاح طرح دهه فجر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد انقلاب اسلامی در استان سمنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان مدیرکل امور عشایری استان سمنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشاورزی استان سمنان در دهه فجر روستاییان و عشایر استان سمنان دهه فجر به بهره برداری می رسد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان دهه فجر امسال افتتاح می شود مخابرات منطقه استان سمنان دستاوردهای انقلاب اسلامی معدن و تجارت استان سمنان پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال دهه فجر امسال در استان آبخیزداری استان سمنان استان سمنان تصریح فرهنگ و ارشاد اسلامی میلیارد ریال دهه فجر مدیرکل میراث فرهنگی دهه فجر امسال میلیون ریال اعتبار دهه فجر امسال آماده افتتاح استان افتتاح می شود مدیر ریال دهه فجر امسال برق منطقه ای سمنان آماده بهره برداری میلیارد ریال هزار میلیارد ریال شهرستان های استان شرکت برق منطقه ای دهه فجر افتتاح ایام الله دهه فجر افتتاح در دهه فجر مناسبت دهه فجر همز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد

ایسنا/کردستان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد.

میثم عابدی، امروز در مراسم رونمایی از مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) اظهار کرد: استان کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص در حوزه آی سی تی وضعیت بسیار مطلوبی دارد که باید مورد آموزش قرار گیرند.

وی بر نهادینه کردن آموزش در حوزه فناوری اطلاعات در مدارس تأکید کرد و افزود: برخی از نهادهای خصوصی وعده حمایت و تجهیز مدارس را داده‌اند.

عابدی با اشاره به اینکه مبتنی بر ظرفیت استان ها در بخش های مختلف باید هوشمندسازی تعریف شود تا اثرگذاری لازم را در توسعه داشته باشد عنوان کرد که با توجه به مصرف‌گرا بودن کشور عراق، باید در زمینه صادرات تولیدات فناورانه متناسب با ظرفیت‌هایی که در کردستان وجود دارد برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی مانند گندم، توت‌فرنگی و به لحاظ معدنی در زمینه معادن طلا و غیره ظرفیت بالایی دارد که می‌طلبد برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها در زمینه توسعه استان، از روش‌های فناورانه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با توجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش‌افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی ایفا کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این مراسم اظهار کرد: اتاق بازرگانی در دوره دهم برای جبران عقب ماندگی تاریخی که کردستان نسبت به سایر استان ها داشته ، ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

کمال حسینی با بیان اینکه ۴۴ برنامه برای این بنیاد هدفگذاری شده است، افزود: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه‌ای، هشت شهرک صنعتی تخصصی، کنسرسیوم، شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی از جمله برنامه‌های بنیاد توسعه استان است.

وی بیان کرد: پیشرفت کشور مستلزم توسعه استان‌های مختلف است، بنابراین می‌طلبد در راستای رشد مناطق گوناگون تلاش مضاعفی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد