Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و کولات و برودت هوا، برخی مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شده و برخی دیگر هم با تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

امروز شنبه 12 بهمن، در نواحی پنجگانه تبریز صرفا مدارس استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند، اما مدارس سایر دوره های تحصیلی دیار است

در تیکمه داش هم کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی  در خسروشاه، در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند. 

 در ایلخچی، اسکو و شهر جدید سهند هم مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند. 

 در عجبشیر، ڪلیه مراڪز پیش دبستانی و استثنایی و ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی در مسیر قلعه چای و قوری چای و مدارس شبانه روزی تعطیل و بقیه مدارس با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

در بستان آباد، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل بوده و در هریس، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعطیلی مدارس بارش برف و باران تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شهری و روستایی دوره های تحصیلی مدارس استثنائی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد