Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار وزیر و مدیر کل آسیای غربی وزارت امور خارجه با حضور در منازل چند تن از شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی با خانواده‌های آنان دیدار و مراتب تسلیت و همدردی وزارت امور خارجه کشورمان را به بازماندگان این شهدا ابلاغ کرد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  مرکز اطلاع رسانی برنامه های وزارت امور خارجه گزارش داد، سید رسول موسوی بر مزار سه تن از شهدای سانحه که در کنار مزار شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم واقع در حرم مطهر جعفر بن موسی الکاظم در پیشوای ورامین به خاک سپرده شده اند حضور یافت و در مراسم گرامی داشت یکی دیگر از جانباختگان این حادثه در روستای فیروز آباد ورامین با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراینی با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه 98 تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

صبح شنبه (بیست و یکم دی‌ماه 98)، ‌ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در ایران بازخوانی می‌شود

انتهای پیام

R1016169/P/S8,95,1413/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اوکراین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوکراین اوکراین هواپیمای اوکراینی وزارت امور خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه از آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی خبر داد و ‌گفت که همزمان؛ برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز در آستانه آزادی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، 28 ‌تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند. 

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها