Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در نشست خبری با خبرنگاران   با بیان این مطلب که با تلاش مامورین مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان 5 نفر از  اعضا یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در کرمانشاه دستگیر شدند گفت: از این باند 65 کیلو گرم شیشه کشف گردید . 

وی  اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی شیشه به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران چند روزی فعالیت این باند را در استان های شرقی کشور زیرنظر داشتند تا اینکه اعضای آن بوسیله یک دستگاه خودروی سمند نسبت به انتقال محموله موردنظر به کرمانشاه اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا مراقبت های لازم به عمل آمد و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه نسبت به توقیف خودروی حامل موادمخدر اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سمند توقیفی، 65 کیلوگرم شیشه کشف و هر پنج عضو این باند که چهار نفر آقا و یک خانم بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جاویدان در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر یکی از اولویت های مهم کاری پلیس به شمار می رود، افزود: برخورد با این پدیده خانمان سوز نیازمند کمک و همراهی سایر دستگاه های اجرایی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا 10 بهمن بیش از 2 تن و 310 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین از انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا 6 هزار و 135 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به دستگیری 2 هزار و 542 معتاد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت ها و محل مناسب برای نگهداری این افراد، پلیس این توان را دارد که ظرف مدت 48 ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح خیابان جمع آوری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار جاویدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت