Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@22:13:36 GMT

جاذبه‌های منحصر به فرد و طبیعی چابهار

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۸۶۵۳

جاذبه‌های منحصر به فرد و طبیعی چابهار

خبرگزاری میزان- تماشای ساحل شنی و صخره‌ای و موج فشان‌ها یا فواره طبیعی آب در ساحل صخره‌ای چابهار همراه با امواج زیبا و پرواز چندین متری آب در هوا برای هر گردشگری در این فصل (مونسون) جذاب و دیدنی است. تاریخ انتشار: 08:25 - 12 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۰۱۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ویدئویی از سواحل شگفت‌انگیز چابهار منتشر شده که فواره‌های زیبای طبیعی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم افراد، لاستیک‌هایی را داخل حفره‌های کنار ساحل می‌اندازند، آب ناگهان از حفره فوران می‌کند و لاستیک را به آسمان می‌برد.

علت ایجاد این فواره‌ها این است که وقتی موج دریا به صخره‌های ساحلی برخورد می‌کند، آب از طریق حفره‌ها به سمت بالا فوران می‌کند و از آن جا که فشار آب بسیار زیاد است منظره بسیار زیبایی را خلق می‌کند که می‌توان ساعت‌ها به تماشایش نشست.

این موضوع باعث شده کاربران در فضای مجازی از جاذبه‌های منحصر به فرد و طبیعی چابهار نام ببرند و از این که با معرفی آن‌ها گردشگر جذب نمی‌کنیم، انتقاد کنند.

بیشتر بخوانید: شهر جهانی ملیله را بشناسید

کاربری نوشت: «اگه همین مکان در کشور‌های دیگه بود به مکانی بسیار معروف تبدیل می‌شد که خودمون هم برای دیدنش کلی پول خرج می‌کردیم تا ببینیمش.»

منبع:روزنامه خراسان
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چابهار چابهار خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.

کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.

وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.

کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد