Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:21:11 GMT

هوای خراسان شمالی سرد و برفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۸۸۱۲

هوای خراسان شمالی سرد و برفی می‌شود

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از جمله پیامدهای ورود این سامانه بارشی را که تا دوشنبه هفته جاری در استان فعال خواهد بود،  وزش باد نسبتا شدید، کولاک برف و مه‌گرفتگی اعلام کرد.

این اداره کل همچنین کاهش محسوس دما بین ۶ تا هشت درجه ای و لغزندگی جاده ها و معابر شهری را از دیگر پیامدهای فعالیت این سامانه بارشی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی به رانندگان توصیه کرده است که خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و در مناطق کوهستانی با احتیاط رانندگی کنند.

خراسان شمالی در پاییز امسال ۴۰ میلیمتر بارندگی داشت که این رقم نسبت به ۹۷ میلیمتر بارندگی پاییز پارسال ۵۷ درصد و در مقایسه با دوره آماری بلندمدت نیز ۳۶ درصد کاهش داشته است.

میانگین بارش سالانه خراسان شمالی ۲۴۰ میلیمتر است.   

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف اداره کل هواشناسی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری