Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله سلیمانی  با اشاره به اینکه هنوز با وجود برگزاری جلسات مختلف در دولت و مجلس برای حل مشکل چادر مشکی کشور راهکار اساسی به کارگرفته نشده است، اظهار کرد: هرکس فقط نسخه خاص خود را می‌پیچد و هنوز به یک جمع‌بندی کامل دست پیدا نکرده اند. امروز فقط 10 درصد نیاز کشور از محل تولید داخل تأمین می‌شود و 90 درصد نیاز مردم در بخش چادر مشکی به واردات وابسطه است که حل این موضوع یک استراتژی مناسب را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حتی به اعتقاد من می‌توان به بخش تولید چادرمشکی یارانه پرداخت کرد تا با یک تصمیم سریع نیاز کشور در این حوزه برطرف شود.
وی با اعلام اینکه در طول چند سال اخیر و به ویژه در سال گذشته جلسات مختلفی برای رفع مشکلات تولید چادر مشکی در کشور برگزار شده است، افزود: اگر هزینه تمام این جلسات بدون نتیجه را جمع‌بندی کنیم و به حساب تولیدکنندگان داخلی واریز کنیم آنها می‌توانستند مشکلات خود را برطرف کنند. 
سلیمانی اضافه کرد: آقایان در این جلسه‌ها گویی برای یادگیری می‌آیند به نحوی که برهر کدام در جلسات مختلف باید موضوع را از ابتدا توضیح دهیم آنها هم در نهایت به یادداشت کردن اکتفا می کنند و خبری از یک تصمیم‌گیری مناسب نیست.
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب تصریح کرد: امروز تولید چادرمشکی یک کار فرهنگی نیاز دارد باید از فروشندگان پرسید چرا یک چادرمشکی که 100 هزار تومان بود امروز به 600 هزار تومان رسیده است ارزان‌ترین چادرها 130 هزار تومان بود که به 250 تا 400 هزار تومان رسیده است در مجموع در بازار چادر زیر 250 هزار تومانی نیست.
سلیمانی با اشاره به اینکه گرانترین چادر یاردی 90 هزار تومان است گفت: با محاسبه سود دوخت و سایر هزینه‌ها نباید این چادر بیشتر از 700 هزار تومان در بازار به فروش برسد اما امروز این چادرها بالای دو میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
وی با اعلام اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار و تعیین و تکلیف این پارچه سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها حتی بیشتر هم شده است.

منبع: تسنیم

منبع: تقریب

کلیدواژه: هزار تومان تولید چادر چادر مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز