Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ رئیس شورای اسلامی شهرباغستان از نامگذاری استادیوم ورزشی، تفریحی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سردار شهید سپاه اسلام "سپهبد قاسم سلیمانی" خبر داد.

مهندس امامی اظهار داشت: کلنگ زنی عملیات احداث این پروژه چند منظوره ۵۰۰۰ نفری که به تازگی انجام شده، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع با امکاناتی از قبیل پیست دوچرخه سواری، امکانات فرهنگی ،تفریحی و ورزشی، پارکینگ، سالن های متعدد ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با هدف افزایش میزان سرانه ورزشی و رفاه شهروندان درشهر باغستان طراحی شده است.

این مقام مسئول گفت: شورای اسلامی و شهرداری باغستان در جلسه ای تصمیم به مزین کردن نام استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهر به نام مطهر شهید پرافتخار اسلام سردارحاج قاسم سلیمانی شد.

مهندس امامی هدف از این اقدام را ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند و افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام اسلام ، تکریم و تجلیل از رشادت های سراسر افتخار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شورای اسلامی و شهرداری باغستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

جلال امامی ریاست شورای شهرباغستان تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای والامقام اسلام از وظایف همگان می باشد و راه آنها برای همیشه ادامه خواهد داشت. سردار شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگ و ارزنده ای را برای جهان اسلام به ارمغان آورد بنابراین بشریت مدیون این سردار سرافراز اسلام است و ما باید دین خودمان را به آن شهید بزرگوار ادا کنیم.  وامروز با افتخار و سربلندی این نامگذاری ها در سراسر ایران عزیزمان رو به افزایش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نامگذاری سردار سلیمانی باغستان استادیوم ورزشی استادیوم ورزشی شورای اسلامی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا

کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی، دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم نامگذاری همزمان ساختمان‌های آموزشی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور بصورت مجازی به نام شهدای دانشجوی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار و بصورت ارتباط تصویری امکان شرکت مراکز استان‌ها در آن فراهم گردید.

در کرمان، خانواده شهید مکرمه حسینی در سالن کنفرانس ستاد دانشگاه پیام نور استان کرمان حضور یافتند و کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی نامگذاری شد.

گفتنی است شهیده مکرمه حسینی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و عضو کانون دانشجویی هلال احمر بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سال گذشته آسمانی شد.

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی