Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه اصغر زاده در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با  بیان اینکه هواپیمای ایرباس ۳۱۹ در هنگام فرود و وارد شدن به تاکسی ری دچار مشکل شده است، گفت: خلبان توانسته هواپیما را سالم بر زمین بنشاند اما به هنگام وارد شدن به پارکینگ و تاکسی ری به دلیل برف و کولاک شدید و لغزنده بودن سطح باند در فرودگاه کرمانشاه چرخ آن از باند خارج شده و وارد چمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مسافران از هواپیما پیاده شدند و مشكل خاصی برای مسافران پیش نیامده است.

اصغر زاده اظهار کرد: به هواپیما آسیبی وارد نشده اما حرکت نمى كند و بعد از چک های نهایی دوباره وارد خط پروازی می شود. زمانی که خلبان قصد وارد شدن به تاکسی وی را داشته، چند متر از باند خارج و وارد زمین گِلى شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار کرد: این هواپیما از تهران حرکت کرده بود.

گفتنی است؛ پرواز تهران - کرمانشاه در فرودگاه کرمانشاه، هنگام تاکسی کردن برای پارک در پارکینگ فرودگاه، چرخ جلو هواپیما از باند خارج شده و در گل و لای اطراف باند فرو رفت که بلافاصله هواپیما متوقف شد و مشکلی برای هیچ یک از مسافران بوجود نیامد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اقتصاد ایران باند خارج وارد شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری افزود: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسئولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

تاکسی‌های پرنده تا یک سال دیگر در دبی مسافر می‌گیرند

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسئولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 848609 برچسب‌ها دبی گناباد هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مشهد

دیگر خبرها

  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل