Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از آغاز برنامه‌های دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و سوت قطارها در استان هرمزگان و همچنین اجرای برنامه کاروان قرآنی انقلاب بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم امامت نداجا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های دهه فجر در این استان پرداخت و ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه‌های دهه فجر از امروز ساعت 9:33 دقیقه در سراسر استان هرمزگان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و سوت قطارها آغاز خواهد شد.

وی افزود: زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اولیا و مربیان و دانش آموزان در سراسر مدارس استان نواخته و همچنین مانور دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی نیز با حضور 50 قاری برتر کشوری، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولین لشکری بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه می‌پردازند.

ارجمند اضافه کرد: رژه نیروهای بسیجی از فرودگاه بندرعباس تا گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های آغاز دهه فجر در استان خواهد بود، پس‌ازآن عطرافشانی گلزار شهدا با شکوه هرچه‌تمام‌تر در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از امروز افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان آغاز و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را خواهیم داشت، همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را برای همه اقشار از کودکان تا سالمندان، کارگران، کشاورزان، عشایر روستاییان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و ... توسط ستادهای دهه فجر استان خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: محافل انس با قرآن برگزار و کاروان قرآنی که امسال وارد بندرعباس شده، امروز در عرشه ناو سهند و روزهای دیگر در جزیره لارک، شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک برنامه‌های قرآنی قابل‌توجهی را اجرا خواهند کرد.

ارجمند ادامه داد: سخنران روز راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در بندرعباس نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود و با توجه به اینکه مراسم این روز مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است، این مراسم در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان حال و هوای دیگری خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دهه فجر زنگ انقلاب کاروان قرآنی انقلاب برنامه های دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرای برنامه سراسر استان زنگ انقلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد