Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه صبح امروز  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این هواپیما بدون هرگونه مشکلی بر روی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمد و هیچ گونه آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشده است.  

وی اظهار داشت: این هواپیما بعد از انتقال به تاکسی‌وی، یکی از چرخ‌های آن به دلیل بارش سنگین برف به طول ۶ متر لیز خورده که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازوند اضافه کرد: دستگاه کشنده در محل فرودگاه هواپیما را به داخل باند منتقل کردند و هم اکنون فرودگاه کرمانشاه در شرایط عادی است.  

 اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.  

کد خبر 481503 برچسب‌ها استان کرمانشاه هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • تیک آف تماشایی هواپیما در هوای بارانی کرمانشاه + فیلم
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال