Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به یاری‌رسانی کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج مساجد به نیازمندان و آسیب‌دیدگان حوادث مختلف کشور، گفت: اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در مساجد از جمله اقدامات خوب این نهادها در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و محرومان است.

حجت الاسلام والمسلمین «احسان رضایی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری از موفق ترین نهادها در مساجد هستند، اظهار کرد: این نهاد توانسته با اجرای برنامه های مختلف در جذب نسل جوان توفیقات بسیار کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات افزود: کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج، همکاری خوب و موثری با مساجد دارند و به عنوان یاوران ائمه جماعات محسوب می شوند.

 

وی با اشاره به یاری رسانی کانون های فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث مختلف کشور، گفت: اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در مساجد از جمله اقدامات خوب چنین نهادهایی در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیلاب ها و زمین لرزه ها است.

 

رضایی درباره نقش کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج در اجرای طرح «تقویت امتداد اجتماعی مساجد»، تاکید کرد: مساجد باید در طول سال در خدمت آحاد مردم باشند و خدمت رسانی خود را به ایام خاصی محدود نکنند که نهادهای مردمی همچون بسیج و کانون های فرهنگی هنری در این زمینه می توانند مهم ترین نقش را ایفا کنند. البته بسیاری از مساجد به صورت ماهیانه به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مساجد و محلات در برنامه ریزی های خود آمادگی همکاری بیشتر با کانون های فرهنگی هنری مساجد را دارد، خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های متولی امور مساجد باید به سمت هم گرایی و هم افزایی ظرفیت ها حرکت کنند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما دهه فجر نماز جمعه شهادت حضرت زهرا س ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا س روزنامه خطبه نماز جمعه جهاد همبستگی ملی کانون فرهنگی هنری مساجد بسیج کانون های فرهنگی هنری و پایگاه جهاد همبستگی ملی آسیب دیدگان مقاومت بسیج بسیج مساجد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی