Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم مقتدرانه با عبور از سد تیم هیات مرکزی و کسب سومین برد متوالی به مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بسکتبالیست‌های تیم ایثار شیمیدُر قم در پنجمین هفته مسابقات مرحله گروهی فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های ایران در سالن ورزشی جانبازان و معلولین برابر میزبان خود تیم هیات اراک به میدان رفتند و با اختلاف 23 امتیاز حریف را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار شیمیدُر قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات با اختلاف 11 امتیاز و نتیجه 70 بر 59 در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تیم هیات جانبازان و معلولین اراک به برتری دست یافته بودند، این بار با اختلاف 23 امتیاز و نتیجه نهایی 58 بر 35 تیم هیات اراک را از پیش‌رو برداشتند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با این پیروزی از چهار مسابقه هفت امتیازی و صدرنشین گروه دوم فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران شد و با پایان بازی‌های خود در مرحله مقدماتی، منتظر نتیجه بازی هفته پایانی گروه دوم بین هیات اراک و شهروند آمل و تعیین حریف مرحله پلی آف است.

در مصاف ایثار شیمیدُر قم و هیات اراک، کوارتر نخست با حساب 17 بر 10 به نفع شاگردان جواد شهره‌غلامی رقم خورد و نماینده قم در 10 دقیقه‌ دوم این مسابقه نیز با نتیجه 17 بر 8 به برتری رسید تا نیمه نخست با حساب 34 بر 18 به نفع ایثار شیمیدُر تمام شود و قمی‌ها با خیالی آسوده به نیمه دوم بروند.

در کوارتر سوم نیز تیم ایثار شیمیدُر قم با نتیجه 15 بر 8 به برتری رسید اما کوارتر سوم با تساوی 9 بر 9 پایان یافت و سرانجام این نماینده قم بود که 58 بر 35 به برتری رسید و بدین ترتیب سومین پیروزی متوالی خود را در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران کسب کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم بسکتبال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تیم ایثار شیمید ر قم برتری رسید هیات اراک تیم هیات پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف