Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کبگانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت بروز رسانی سند ملی نخبگان گفت: مقرر شده رئیس بنیاد ملی نخبگان درباره این سند با توجه به تاکیدات و پیشنهادات مقام معظم رهبری گزارشی ارائه دهد.

وی ادامه داد: براساس مکاتباتی که توسط معاون نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است، دکتر ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان عنوان کرده اند که گزارش خوبی در این زمینه ارائه داده اند که این گزارش در حال بررسی فنی است  و سپس ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: پیشرفت اجرایی سازی سندها را مرتب رصد می کنیم، اگر نیاز به کمک باشد کمک می کنیم و هم بررسی می کنیم که چقدر سند مذکور پیشرفت داشته و یا اینکه پشرفت آن به آرامی بوده است.

به گزارش مهر در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، در سال جاری، ایشان بر اجرای «سند ملی نخبگان» تاکید کرده و خواستار به روز رسانی این سند از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی شده بودند.

کد خبر 4840763 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه تهران دانشجویان سازمان سنجش منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم