Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر طولابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان اجرا شده که همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه  کار عمرانی این طرح ها به صورت کامل انجام و تکمیل شده ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در این ایام آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه ایام دهه فجر مبنای فرهنگی و سیاسی دارد بنابراین نباید برنامه ها را به طرح های عمرانی محدود کرد و به نحوی برنامه ریزی شود تا متناسب با انقلاب اسلامی و فلسفه به روز و تداوم این روند اقدام شود و مدیران دستگاه‌ها نیز خدمات نظام و دولت را اطلاع‌رسانی، سابقه و مولفه‌های فرهنگی انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند.

طولابی افزود: دهه فجر فرصتی برای انتقال استکبار ستیزی به نسل جوان، تشریح موفقیت های انقلاب و پیشرفت های کشور، و بیان مولفه های اقتدار ایران اسلامی است تا اقشار مختلف به ویژه جوانان ضرورت تداوم این مسیر را بیش از پیش احساس کنند.

برچسب‌ها افتتاح طرح خرم آباد فرمانداری خرم آباد دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خرم آباد فرمانداری خرم آباد دهه فجر افتتاح طرح خرم آباد فرمانداری خرم آباد دهه فجر خرم آباد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد