Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌ با بیان اینکه بزرگترین حماسه قبل از ظهور را ملت ایران رقم زد، گفت: امام، امت و رهبر سه ضلع رمز ماندگاری انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » در مراسم آغاز ایام الله دهه فجر بر روی عرشه ناو سهند در بندرگاه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: در حالی وارد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که نقشه راه انقلاب را رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد یک تمدن نوین اسلامی و تحویل آن به خورشید عظمای ولایت مقصد نهایی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را بر سه ضلع امام، امت و اسلام دانست و عنوان کرد: امام و رهبری در هر جامعه‌ای اساسی‌ترین نقش را در میان مردم دارند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه است تقویت رهبری،امت تقویت انقلاب و اسلام است، گفت: مردم باید انقلاب را از خود بدانند و همین امر بر شوکت این انقلاب می‌افزاید

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: قوانینی که در کشور وضع می‌شود باید با توجه به دستورات اسلام باشد

وی افزود: اگر به انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده نگاهی بیاندازید می‌بینید که هیچ‌کدام به اندازه‌ی انقلاب جمهوری اسلامی ایران پایداری نداشته‌اند و این ماندگاری به دلیل وجود همان سه رکن اصلی است که پیش تر گفته بودم.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه فهما خطبه نماز جمعه دهه فجر دهه فجر رویداد ملی فهما خطبه های نماز جمعه انتخابات نماینده ولی فقیه در هرمزگان 12 بهمن دهه فجر حجت الاسلام و المسلمین رمز ماندگاری انقلاب انقلاب اسلامی بر سه ضلع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شده است.

کد خبر 848619 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • مطهری امام
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است