Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ امیدوار است هافبک پرتغالی تیم، یاد و خاطره اسکولز را در اذهان هواداران زنده کند. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر می‌گوید هواداران منچستریونایتد باید انتظار داشته باشند برونو فرناندز بیشتر هافبکی شبیه به پل اسکولز باشد تا کریستیانو رونالدو.

به گزارش سایت گل، این هافبک 25 ساله که به تازگی از اسپورتینگ لیسبون به اولدترافورد نقل مکان کرده است، احتمالا امشب اولین بازی خود برای تیم جدیدش را مقابل وولورهمپتون انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در وصف خرید جدید تیمش، توانایی‌های فنی او را با یکی از اسطوره‌های باشگاه مقایسه کرده است.

کریستیانو خاص است. امیدواریم برونو دوران فوق العاده‌ای را در منچستریونایتد سپری کند ولی شروع کردن به مقایسه این پسر با کریستیانو انصاف نیست. او هافبکی گلزن و گلساز است، مقداری مثل پل اسکولز. می‌تواند ضربات فوق العاده‌ای به توپ بزند. تکنیک شگفت انگیزی دارد ولی با ضربات ایستگاهی و پاس‌های بلندش گل هم خواهد ساخت. سبکش مثل اسکولزی است: آتشین، متعصب، متنفر از باختن و ضمنا شماره پیراهن مشابهی را بر تن خواهد کرد. به نظرم یکی دیگر از قطعات پازل است. مطمئنم آن نیروی محرکه‌ای که بعضا در فصل جاری کم داشتیم را به ما اضافه خواهد کرد. هر کاری از عهده او بر می‌آید. با توجه به این که با من هم قد است، بنابراین فکر نمی‌کنم هدف خوبی درون محوطه جریمه باشد ولی فوتبالیست خیلی خوبی است. می‌تواند در خط هافبکی سه نفره، پست شماره 10، کنار زمین و یا در سیستم الماس بازی کند. فرصت لازم را در اختیارش قرار خواهیم داد تا بهترین پست را پیدا کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش مشرق، در حساس ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت. النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)