Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:23:22 GMT

پایان هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۰۸۶

پایان هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در اهواز

ایسنا/خوزستان هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در شش کورس به میزبانی اهواز برگزار شد.

هفته پنجم این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه، ۱۱ بهمن‌ماه) با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف در شش کورس در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در کورس اول این رقابت‌ها، اسب ایولن مدائن به مالکیت علاء احمدی، اسب آبان عباس به مالکیت عباس رضوان دزفولی و اسب امیر شادگان به مالکیت ابراهیم سالمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کورس دوم نیز اسب آمازلس به مالکیت محمد علیزاده، اسب آدولف گوانجی به مالکیت آکادمی اسب آراسب و اسب القمر لویمی به مالکیت سعید لویمی، در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در کورس سوم، اسب وقار عقیلی به مالکیت مراد شهاب‌پور، اسب ماهان گودرزی به مالکیت رضا گودرزی و اسب یاور رضایی به مالکیت موسی رضایی، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در کورس چهارم نیز اسب ناب شاپور خواست به مالکیت شهاب شهاب‌پور، اسب یاسان شاه به مالکیت هادی سعدونی و اسب مربی یاقوت میرزا به مالکیت محمدباقر دغاغله، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس پنجم نیز اسب وسترن رشید به مالکیت محمد زارع، اسب نازپسر مدائن به مالکیت علاء احمدی و اسب ویگن بهروزی به مالکیت علی زارعی، در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در کورس ششم، اسب ولاستین وترا ترسک به مالکیت سعید سواری، اسب وشن تاف به مالکیت سیدمحمد موسوی و اسب ورگلاس هلاکو به مالکیت ملاعزیز هلاکوپور، مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مسابقات اسب اصیل عرب کشور با برگزاری سه هفته دیگر، در اهواز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان سواركاري مسابقات اسب اصیل عرب کشور مقام های اول تا سوم اول تا سوم هفته پنجم نیز اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی