Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@03:44:02 GMT

هفت طرح برق‌رسانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۳۳۴

هفت طرح برق‌رسانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود

هادی شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌های برق‌رسانی با هدف ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان، مشترکان جدید و ارتقا پایداری شبکه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های برق رسانی در ایام مبارک دهه فجر افزود: از جمله این پروژه ها می توان به احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی شهرستان دهلران با اعتبار هشت و نیم میلیارد ریال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: در جریان سیل اوایل سال جاری استان شبکه های توزیع برخی از شهرستان ها تخریب شد که قسمت عمده ای از این شبکه های توزیع در شهرستان های دره شهر، سیروان، بدره و چرداول با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال بازسازی و آماده افتتاح است.

شیرخانی اضافه کرد: با توجه به تخریب روستای چم شیر در نتیجه بالا آمدن آب سد سیمره در بهار سال جاری این شرکت زیرساخت تامین برق روستای جدید را برای این مردم با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال فراهم کرده که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تامین برق باغات زیتون بخش هلیلان شهرستان چرداول خبر داد و گفت: ۴۸ میلیارد ریال اعتبار صرف تامین برق این پروژه شده است تا برکات این طرح کشاورزی نصیب مردم استان شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: پروژه اصلاح شبکه و نصب سه دستگاه اتوبوستر جهت تامین برق پایدار کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان با ارزش ۴۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شرکت در ایام مبارک دهه فجر است.

تعداد کل مشترکان برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که اکثریت آن متعلق به مشترکان خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برق دهه فجر سیل شیر کشاورزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد ریال تامین برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲