Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری در بدو ورود به شهرستان زرند به همراه برخی از مسئولان استان با نثار فاتحه و تقدیم گل به شهدای آرمیده در گلزار شهدای این شهر ادای احترام کرد.

افتتاح طرح پرورش مرغ مادر و طرح بسته بندی گل رز و بازدید از شرکت فولاد زرند ایرانیان در برنامه معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر به زرند قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه معاون پارلمانی رئیس جمهوری  با سفر به شهرستان کوهبنان افتتاح چندین باب مدرسه در کیانشهر و کوهبنان و افتتاح پست برق و چند طرح دیگر را در برنامه دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه جمعه با استقبال استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استانی و به منظور سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

هدف از این سفر انجام برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر و سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان ذکر شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آیت الله هاشمی رفسنجانی برق رییس جمهوری زنان معاون امور عمرانی استاندار قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی معاون پارلمانی رییس جمهوری سفر به شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه