Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:35:56 GMT

دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۵۳۹

دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام مهدی منصوری انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران به ارمغان آورده است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان طارم امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران به ارمغان آورده است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام مهدی منصوری به تحولات ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن جنگ تحمیلی برعلیه ایران را آغاز کرد.

 

وی به ضرورت برگزاری جشن های انقلاب با حضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا ارزش ها و باورها حفظ شوند چرا که سربلندی نظام و مسئولین و مردم ما در گرو حفظ این ارزش ها و آرمان هاست .

 

امام جمعه طارم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام میزبانان اصلی در شهرستان هستند و ما مهمان این شهدا هستیم لذا در این راستا باید فضایی از لحاظ امکانات از قبیل برق و راه و ... در خور نام شهدا آماده نماییم .

 

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه برخی مسائل و مشکلات در این شهرستان، افزود: از آنجایی که مردم ولی نعمت ما هستند سعی مسئولان باید بر مبنای خدمت رسانی هر چه بیشتر به این مردم انقلابی و وفادار باشد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم هم  ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه شهادت بانوی کرامت حضرت زهرا (س) و تبریک پیشاپیش چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، دستورات جلسه را بیان و سپس به مصوبات جلسه قبلی پرداختند.

 

کریم حیدری دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران قلمداد کرد و اظهار داشت: در این ایام انقلاب عظیمی به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت که توانست با قدرت اراده مردم و رهبری امام بر ابر قدرت های جهان پیروز شده و برهه ای جدید در راه بروز استقلال و آزادی و نجات از شر طاغوتیان را رغم بزند .

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه فجر مسجد معامله قرن خطبه نماز جمعه طرح معامله قرن فهما مسجد امام جمعه طارم دهه فجر شورای فرهنگ عمومی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب حجت الاسلام تبیین شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند