Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیکی در گفت‌وگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: در ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه با ۲۲ کلاس درس در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این سه مدرسه در مجموع دو هزار و ۱۲۰ مترمربع زیربنا دارد، بیان‌کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالع بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی با تأکید بر اینکه از جمله اولویت‌های نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در استان است، بیان‌کرد: همچنین استانداردسازی سیستم گرمایشی ۲۴۵ مدرسه در خراسان‌جنوبی با هزار و ۸۶ کلاس درس و با اعتباری در حدود ۱۶ میلیارد تومان نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

وی ادامه‌داد: کلنگ احداث ۴۶ مدرسه با ۷۰ کلاس درس نیز در دهه فجر به زمین زده می‌شود که این پروژه بر اساس مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی و بنیاد برکت ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای این مدارس در حدود پنج هزار و ۱۴۴ متر مربع است، یادآور شد: این مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

بیکی یادآورشد: امیدواریم مجموع این پروژه‌های مدرسه‌سازی بتواند گامی در جهت رفع نیاز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در حوزه نیاز به فضای آموزشی و کلاس درس بردارد.

کد خبر 4840560

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه های مدرسه سازی بیرجند دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس زلزله قاسم سلیمانی نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی خراسان جنوبی خراسان جنوبی میلیارد تومان کلاس درس سه مدرسه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی