Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان گفت: همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برخی آثار راه یافته به این جشنواره از ۱۵ بهمن ماه در همدان به روی پرده می‌رود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سعید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در همدان خبر داد و اظهار داشت: این آثار از 15 بهمن ماه به مدت یک هفته در همدان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برخی آثار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در دو نوبت صبح و عصر و در دو سینمای فلسطین و قدس همدان نمایش داده می‌شوند.

پوستر و تندیس سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد/ داور دوتابعیتی ندارمکدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر مشهد اکران می‌شود؟8 شبکه رادیویی در خدمت جشنواره فیلم فجر

 

شرفی درباره فروش فیلم 3 نفر اظهار داشت: این فیلم از ابتدای دی ماه در دو سینمای بهمن ملایر و فلسطین همدان اکران شده و 3 هزار نفر نیز تا اکنون به تماشای آن نشسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دی ماه نیز بیشترین فروش فیلم کماکمان به فیلم "مطرب" به کارگردانی مصطفی کیایی تعلق دارد، بیان کرد: علاوه بر مطرب با اکران دو فیلم" چشم گوش بسته" و انیمیشن "بنیامین" فروش سه سینمای قدس ، فلسطین و بهمن ملایر در این ماه با 35 هزار بیننده به 225 میلیون تومان رسید.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان درباره فیلم‌های اکران شده و میزان فروش سه سینمای استان همدان نیز گفت: از ابتدای مهر تا 30 آذرماه امسال، 95 هزار همدانی به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند که در این بخش نیز فیلم‌های سینمایی مطرب، منطقه پرواز ممنوع و چشم و گوش بسته بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با افت مخاطب رو بهرو بودیم، گفت: افت سطح کیفی فیلم‌های سینمایی، تورم و گرانی و متناسب نبودن بیشتر فیلم‌ها با ذائقه بیننده، مهمترین عامل در این بخش است.

شرفی با اعلام اینکه سه شنبه‌ها بلیط فیلم‌های سینمایی در سه سینمای فلسطین، قدس و بهمن ملایر به صورت نیم بها ارائه می‌شود، ابراز کرد: هم اکنون در سینما قدس فیلم‌های مطرب، بنیامین، خاحافظ دختر شیراز، در سینما فلسطین فیلم‌های جهان با من برقص، چشم گوش بسته، 23 نفر و منطقه پرواز ممنوع و در سینما بهمن ملایر نیز فیلم‌های مطرب، چشم و گوش بسته،23 نفر، بنیامین و منطقه پرواز ممنونع در حال اکران است.

به گزارش تسنیم، 19 فیلم جشنواره بین المللی فجر از 15 بهمن تا 21 این ماه  در دو سینمای فلسطین و قدس همدان اکران می‌شوند. مراسم افتتاحیه این جشنواره  در همدان نیز 14 بهمن ماه با اکران یکی از فیلم حاضر در جشنواره و با حضور مسئولان و متولیان عرصه فرهنگ استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/742/ز

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فجر سی و هشتمین جشنواره جشنواره فیلم فجر فیلم های سینمایی سینمای فلسطین دو سینمای منطقه پرواز همدان اکران بهمن ملایر سه سینمای بهمن ماه گوش بسته فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا(ع) است، ۱۲ نفر از شاعران کودک و نوجوان سروده‌های خود را برای شرکت کنندگان در همایش خواندند.

همچنین در این رویداد از جواد محقق هم تجلیل شد، جواد محقق نویسنده، شاعر حوزه کودک و نوجوان و روزنامه‌نگار همدانی است که در سال ۱۳۳۳ متولد شده است و از استادان برجسته و به نام کشور هستند.

کتاب های هم سرو هم صنوبر، باران بهانه بود و صحن حرم با موضوع امام رضا(ع) از جمله آثار این هنرمند برجسته است.

رونمایی و نقد کتاب این لحظه‌ها را دوست دارم از خانم مریم زرنشان نویسنده همدانی از دیگر برنامه های این جشنواره ملی است.

موضوع این کتاب نیز درباره امام رضا(ع) است، خانم زرنشان هم نویسنده و هم شاعر هستند که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارند.

این جشنواره ملی از جمله برنامه‌های جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که به مناسبت دهه کرامت در همدان برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان