Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌ای با موضوع ساخت فیلم «مرد ایرلندی»، در مورد سخت‌ترین بخش کارش صحبت کرد.

مارتین اسکورسیزی با این سایت در مورد فیلم سینمایی «مرد ایرلندی»، چالش‌ها و جوایز آن، مسئولیت فیلمساز‌ها برای غنی سازی مخاطبان و همچنین سخت‌ترین بخش فیلمسازی صحبت کرده است.

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» با نقش آفرینی رابرت دنیرو و فیلمنامه‌ای نوشته استیون زالیان، در ۱۰ بخش آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکورسیزی درباره تفاوت این فیلم با ساختار سایر فیلم‌هایش به ورایتی گفت: من از سوی نتفلیکس حمایت مالی می‌شدم و دلیلی نداشت خودم را محدود کنم. ۴۵ سال فیلمسازی کرده‌ام؛ چرا نباید به سراغ اکتشاف بروم؟ شما به عنوان یک فیلمساز، باید همیشه بهترین خود را ارائه دهید؛ چه کسی می‌داند شاید این آخرین فیلمتان باشد.

او همچنین در مورد بازیگرانش گفت: من از آنا پاکوین خواستم نقش پگی را بازی کند؛ شاید تنها یک خط دیالوگ داشته باشد، اما می‌دانم که جواب می‌دهد؛ او با چشم‌ها و زبان بدنش چیز‌های زیادی می‌گوید. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با مردان و زنان موفقی کار کردم.

در این گفت‌وگو به اسکورسیزی گفته شد، بازیگران زن در فیلم‌های او ۹ بار نامزد اسکار شده اند و او با خنده پاسخ داد: در واقع ده نفر. اگر آکادمی را معیار قرار دهیم، زنانی که با فیلم‌های من نامزد شده اند، حدوداً با تعداد مرد‌ها برابر هستند.

در ادامه به او گفته شد، سخت‌ترین قسمت فیلمسازی اش چیست و اسکورسیزی پاسخ داد: زجرآور‌ترین بخش، فیلمبرداری است. از نظر فیزیکی بسیار سخت است. زمانی که هوا گرم است، دوست ندارم فیلمبرداری کنم و وقتی هم سرد است، نمی دانم از کجا شروع کنم؛ اما گرما بدترین شرایط است و پشه‌ها همیشه به سمت من می‌آیند!

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مارتین اسکورسیزی مرد ایرلندی ترین بخش سخت ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است