Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@20:06:41 GMT

تقابل یحیی با سرمربی‌ای که مقابل او شیر است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۹۶۶

تقابل یحیی با سرمربی‌ای که مقابل او شیر است

آمار و ارقام فوتبالی نشان از برتری تیم‌های دراگان اسکوچیچ مقابل یحیی گل محمدی می‌دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تحت هدایت دراگان اسکوچیچ امروز در یک دیدار خانگی مقابل پرسپولیس تهران مصاف خواهد کرد، دیداری که برای سرخ‌های پایتخت از لحاظ صدرنشینی و برای صنعت نفتی‌ها از جهت ماندن در میان مدعیان لیگ برتری اهمیت بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آغاز نبرد قهرمانی با ۱۳ فینال سرنوشت‌ساز

اسکوچیچ در ۷ تقابل با استقلال تنها ۲ بار پیروز شده و ۵ بار نتیجه بازی را به حریف واگذار کرده است و نتیجه تساوی هم در آن دیده نمی‌شود. این در حالی است که آمار رویارویی دراگان و یحیی ۸ بازی بوده که در آن ۳ بار سهم پیروزی شاگردان اسکوچیچ بوده و ۳ بار هم این بازی‌ها به تساوی کشیده شده و از طرفی ۲ پیروزی هم سهم یحیی گل محمدی بوده است که نشان از برتری آمار تیم‌های اسکوچیچ دارد.

آخرین باری که اسکوچیچ توانست تیم یحیی را مغلوب کند مربوط به بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرخودروی مشهد بود که شاگردان این مربی کروات با یک گل در خانه حریف از سد شاگردان گل محمدی گذشتند. از طرفی به نظر می‌رسد دیدار صنعت نفت مقابل پرسپولیس آخرین دیداری است که اسکوچیچ روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشیند و باید دید این دوئل ایرانی - کرواتی را کدام یک برنده می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اسکوچیچ صنعت نفت آبادان گل محمدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم

ژاوی حضور دو تیم کاتالان در فصل آینده لیگ قهرمانان را اتفاقی فوق العاده می داند.

طرفداری | بارسلونا فردا شب در لالیگا مهمان ژیرونا است. این دیدار از لحاظ رقابت برای کسب جایگاه دوم در لالیگا اهمیت ویژه ای دارد. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

دیداری حساس. آن ها اعتماد به نفس بالایی دارند. باید به ژیرونا تبریک بگوییم، فصلی فوق العاده را سپری کردند و در سطحی بسیار بالا هستند. بازی سختی خواهد بود، آن ها پویایی زیادی دارند. فردا مقابل تیمی در سطح لیگ قهرمانان بازی می کنیم. این را فقط به خاطر جایگاه آن ها نمی گویم، بلکه سطح این تیم این مسئله را اثبات کرده است. رقابت با میشل؟ نه هیچ رقابت سختی بین ما وجود ندارد اما می خواهیم انتقام نتیجه آخرین تقابل با آن ها را بگیریم.

اریک گارسیا؟

او در بارسا جایگاهی داشت. نمی خواستم از تیم جدا شود اما مسئله فیرپلی مالی وسط بود. خواهان بازگشت او برای فصل آینده هستیم.

ویتور روکه؟

در صورتی که فردا ریکاوری کند و در دسترس باشد، می تواند بازی کند و این همان چیزی است که ما می خواهیم. اگر به او نیاز داشته باشیم، بازی خواهد کرد. ویتور روکه بازیکن بارسلوناست و به ما کمک خواهد کرد. پس از پایان فصل با هم صحبت خواهیم کرد.

قطعی شدن حضور ژیرونا در لیگ قهرمانان؟

این مسئله چیزی را تغییر نمی دهد. آن ها برای پیروزی می جنگند و می خواهند در جایگاه دوم قرار بگیرند. حتی با شکست مقابل اتلتیکو مادرید نیز ذهنیت آن ها را تغییر نداد. داشتن دو تیم کاتالان در فصل آینده لیگ قهرمانان، فوق العاده خواهد بود.

آینده؟

الان زمان صحبت در مورد آینده نیست.

 

لواندوفسکی؟

اگر او پذیرای انتقادات است، پس باید انتقاداتی که از سمت مربی به او وارد می شود را نیز درک کند. ارزش زیادی برای لواندوفسکی قائلیم و در مورد آینده، پس از پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت.

اوریول رومئو؟

ابتدا همه چیز بسیار خوب شروع شد و سپس او کمتر بازی کرد زیرا ما بازیکنان دیگری را برای قرار گرفتن در ترکیب ترجیح دادیم. همه چیز به عملکرد بازیکن بستگی دارد. در بارسا رقابت زیادی وجود دارد. او خیلی کمتر از تصور من فرصت بازی پیدا کرد.

جایزه پیچیچی برای لواندوفسکی؟

این هدف اصلی ما نیست، کسب جایگاه دوم هدف اصلی است. اگر در کنار آن لواندوفسکی بتواند برنده پیچیچی شود، عالی است.

آرائوخو؟

فوتبال بازی اشتباهات است، مهم این است که اشتباهات را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهیم. شرایط خاصی وجود دارند که در آن ها نه فقط رونالد، بلکه بقیه نیز ممکن است اشتباه کنند. فکر نمی کنم این مسئله ربطی به موضوع مذاکرات برای تمدید قراردادش داشته باشد. او بارها در فصل جاری ما را نجات داده، نباید این را فراموش کنیم.

فرمین لوپز؟

او کشفی بزرگ برای بارسلونا بود. او را در تمرینات دیدی و بلافاصله به او اعتماد کردیم. از عملکردش خوشمان آمد، او شکوفایی مهمی در تیم بود. فرمین بازیکنی در سطح بارساست و باعث افتخار است که او را در تیم داریم.

پدری؟

او کاملاً ریکاوری کرده است. تقریباً هیچ وقت 4 یا 5 هافبک را به صورت همزمان در اختیار نداشته ایم. پدری آماده رقابت است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید