Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار‌های هفته چهارم و پنجم از دور بر گشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس»، روز دوشنبه - ۱۴ بهمن ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 11:10 - 12 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۱۰۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته چهارم و پنجم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور ۹ تیم روز دوشنبه - ۱۴ بهمن ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

در اولین دیدار از هفته چهارم، تیم کانون تکواندوکاران مهاجر به مصاف لوازم خانگی کن می‌رود؛ در ادامه هوگوپوشان شهرداری ورامین رو در روی تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند. سپس فرمانیه و پاس با یکدیگر مبارزه می‌کنند و آخرین دیدار نیز میان تیم‌های پالایش نفت آبادان و صنعت مس کرمان پیگیری می‌شود. باشگاه یزدان در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

پنجمین هفته این رقابت‌ها، با مبارزه فرمانیه برابر دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود. در دومین دیدار شرکت پالایش نفت آبادان به مصاف شهرداری ورامین می‌رود؛ در ادامه باشگاه یزدان به مصاف پاس می‌رود و در آخرین مبارزه نیز تیم‌های کانون تکواندوکاران مهاجر و صنعت مس کرمان برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. لوازم خانگی کن نیز در این هفته استراحت دارد.

گفتنی است؛ در پایان رقابت‌های هفته سوم، تیم شهرداری ورامین با کسب ۲۶ امتیاز صدرنشین شد، لوازم خانگی کن با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پاس با ۲۳ امتیاز سوم شد.

  بیشتر بخوانید: ۱۴ هوگوپوش در اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو باقی ماندند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس دانشگاه آزاد اسلامی پالایش نفت آبادان فدراسیون تکواندو شهرداری ورامین لوازم خانگی کن برگزار می شود جام خلیج فارس صنعت مس کرمان هفته چهارم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییر نمی‌کند


به گزارش تابناک، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس عبدالعلی علی عسکری رئیس این هلدینگ اعلام کرده بود نام باشگاه به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد.

به نقل از ایسنا با این حال مسئولان این هلدینگ از این تصمیم منصرف شده و استقلال با همان نام فعلی‌اش ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • برخورد نمایشی با فروشندگان لوازم خانگی قاچاق/ اراده‌ای برای مبارزه با پدید قاچاق نیست
  • چند اتفاق قطعی در جدول لیگ برتر!
  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال