Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا با عنوان چهارمی تیم میکس ایران پیگیری شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز نخست رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا در تایلند، صبح امروز مسابقات بخش تیم ریلی (میکس) برگزار شد.

در این رقابت که پنج کشور ژاپن، تایلند، قزاقستان، ایران و مالزی حضور داشتند،  تیم ایران متشکل از فرزاد خدایاری، فرانک پرتوآذر، محمدحسین اسکندری، مهسا ماویز و علی لبیب با زمان 1 ساعت 35 دقیقه و 52 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه تیم‌های ژاپن، تایلند و قزاقستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

قمری: جامعه دوچرخه‌سواری انتظار چنین حرف‌هایی را از علی‌نژاد نداشت/ از صحبت‌های او سوء‌برداشت شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند