Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر منوچهری عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:  سهمیه برنج هندی استان سمنان از نوع ۱۱۲۱ ، در یک حدود یک هزار و ۸۰۰ تن تا پایان دی سالجاری می‌باشد که به دلیل استقبال پایین مردم کمتر از نصف سهمیه برای استان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: در صورت اعلام نیاز، برنج هندی با نرخ دولتی به میزان بیشتر برای استان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منوچهری خاطرنشان کرد: برنج هندی به عنوان یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به منظور حفظ تبادل و کنترل قیمت در بازار با نرخ دولتی توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم استان سمنان به دلیل نزدیکی با استان‌های تولید کننده برنج چون گلستان و مازندران به مصرف برنج ایرانی تمایل دارند و به این دلیل درخواست برنج هندی در استان سمنان پایین است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: برنج هندی ۱۱۲۱ از نوع برنج دانه بلند و با کیفیت است، اما متناسب با ذائقه مردم استان سمنان نیست.

وی بیان کرد: تا پایان دی امسال در حدود ۴۳۵ تن برنج هندی در استان سمنان توزیع و عرضه شده که کمتر از میزان سهمیه استان است.

وی  یادآور شد: قیمت خرید هر یک کیلوگرم برنج هندی در مقابل کارخانه ۶۳ هزار ریال و خرید از مراکز فروش با احتساب هزینه حمل و نقل طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار ۶۵ هزار ریال است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: بازار از وجود کالاهای اساسی اشباع بوده و هیچ کمبودی وجود ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سمنان برنج تنظیم بازار حمل و نقل کالاهای اساسی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنج هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!