Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:58:22 GMT

مدارس استان کردستان در نوبت بعدازظهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۳۲۸

مدارس استان کردستان در نوبت بعدازظهر تعطیل است

علیرضا منتشلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سطح شهر و روستاهای سنندج، تمام دوره های تحصیلی شهر و روستاهای سروآباد، شهرستان سقز و منطقه زیویه در نوبت عصر تعطیل است.

وی افزود: تمام مدارس دوره‌های تحصیلی در سطح شهر و روستاهای بیجار، بانه، مریوان و دیواندره نیز در نوبت بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: همچنین مدارس دوره های تحصیلی سطح شهر و روستاهای سریش‌آباد و قروه و مدارس شهری دهگلان و مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمام مدارس روستایی کامیاران نیز تعطیل است.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، برودت و سرمای هوا مدارس شهرها و روستاهای این استان در مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح  امروز ۱۲ بهمن نیز تعطیل بود.

در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در بیش از سه هزار مدرسه شهری و روستایی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش استان کردستان بارش برف دانش آموز مدیر روابط عمومی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سطح شهر و روستاهای دوره های تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی اظهارداشت:  از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه با فعایت موج جوی گاهی افزایش ابر، وزش باد به‌نسبت شدید، رگبار پراکنده باران و از بعدازظهر چهارشنبه وزش باد شدید بعضاً با گردوخاک و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.   وی ادامه داد: دمای امروز یزد زا ۱۹ تا ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر  در نوسان خواهد بود.  

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران