Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:39:17 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی طوطیا

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۳۵۱

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «طوطیا» به کارگردانی ایرج قادری محصول سال 1377 است. جلسه خانم‌ها در تعاونی مستقل بانوان تشکیل شده و شقایق مدیرعامل این تعاونی برای ساخت یک مجتمع پزشکی تخصصی کودکان احتیاج به پول بیشتری پیدا می‌کند. همسر شقایق، سیاوش، امتحان دوره تخصصی دکترا را در پیش دارد، اما شقایق کارهای خانه را برعهده او می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش اعتراض می‌کند، اما شقایق فکر می‌کند که سیاوش نمی‌خواهد او در کار بیرون رشد کند. اختلاف بالا گرفته و شقایق با قهر به خانه پدر می‌رود. فریبرز عرب‌نیا، شقایق فراهانی، افسانه بایگان، علی سرتیپی، بهزاد فراهانی، آرمین وارث‌زاده، آیدا مطلبی، فاطمه طاهری، افسانه ناصری و مرتضی نیکخواه در این فیلم مقابل دوربین اصغر رفیعی‌جم بازی کردند. فریبرز لاچینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و ژیلا ایپکچی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو ایرج قادری فریبرز عرب نیا شقایق فراهانی افسانه بایگان علی سرتیپی بهزاد فراهانی سینمای ایران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده