Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبری آگاه و بصیر است، گفت: ما باید رای و نظر مردم را محترم بشماریم و به سلایق و عقیده آنها احترام گذاشته و مردم را به عنوان ولی نعمت انقلاب همیشه در صحنه حفظ کنیم که در این صورت همواره در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور در مراسم نمادین "گلبانگ انقلاب" که صبح امروز(شنبه) در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که ملت شریف ایران در شرایط سخت تحریم‌ دشمن قرار گرفته و همه ظرفیت‌ها برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهه فجر فرصتی برای مرور علل پیروزی انقلاب، اهداف و آرمان‌های امام راحل و ملت بزرگ ایران است؛ چراکه اگر نگاهی به اهداف پیروزی انقلاب بیندازیم به راحتی می‌توانیم راه آینده کشور را ترسیم کرده و هرگز از مسیر منحرف نشویم.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از علل پیروزی انقلاب این بود که در دوران پیش از انقلاب حقوق مردم نادیده گرفته می‌شد؛ یعنی یک نفر برای کل کشور تصمیم می‌گرفت و مردم تشریفاتی بوده و مردم فقط در شرایطی محترم شمرده می‌شدند که همگان با اهداف آن حکومت قدم برمی‌داشتند.

وی تصریح  کرد: در آن زمان ارزش‌های دین در جامعه روز به روز ناکارآمد می‌شد و حکومت فقط برای ماندن خود تلاش می‌کرد که در چنین شرایطی امام با شعار حقوق مردم و دفاع از ارزش‌های اسلام حضور پیدا کرد و مردم نیز گِرد امام جمع شدند و براساس راهی که ترسیم شد حرکت جدیدی شکل گرفت که نتیجه آن پیروزی انقلاب شد.

جمالی‌پور بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران حاکم کردن حقوق مردم و ارزش‌های اجتماعی و دینی در جامعه بود زیرا توسل به ارزش‌ها است که می‌تواند جامعه را دور هم جمع کند و در یک مسیر قرار دهد و در این صورت می‌توانیم آینده کشور را بسازیم.

 

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبریِ رهبری ارزشمند، آگاه و بصیر است، گفت: ما در آستانه سخت‌ترین شرایط بعد از انقلاب قرار گرفتیم و آنچه می‌تواند ما را در این مسیر موفق ‌کند توجه به حقوق و رای و نظر مردم است.

استاندار قزوین ابراز کرد: ما باید رای و نظر مردم را محترم بشماریم و به سلایق و عقیده آنها احترام گذاشته و مردم را به عنوان ولی نعمت انقلاب همیشه در صحنه حفظ کنیم که در این صورت همواره در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: ما نباید جامعه را به خودی و غیرخودی تقسیم کنیم زیرا این نگاه می‌تواند خطرات جدی برای انقلاب و نظام به بار ‌آورد.

جمالی پور گفت: امام همیشه همه آحاد جامعه را خودی می‌دانست و به حقوق همه مردم به صورت برابر توجه داشت و این نگاه امام، انقلاب را به پیروزی رساند و امروز ما هم باید آحاد جامعه را به عنوان فرزندان این نظام و انقلاب نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در درون جامعه و تقسیم خودی و غیرخودی و گرفتن فرصت‌های بی‌شمار از ما است تا با اختلاف افکنی و برهم زدن انسجام ملی به اهداف خود که آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ برسد.

استاندار قزوین بیان کرد: شناخت درست از مسیر و درک اهداف انقلاب و راه امام و شهدا می‌تواند ما را در این شرایط سخت به توفیقات بزرگی برساند لذا وظیفه همگان شناخت تهدیدات و برنامه‌ریزی برای خنثی کردن تهدیدات است.

وی ابراز کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان و جامعه و ایجاد دوگانگی و چندگانگی در کشور است، جنگ نرم یعنی جامعه را از درون به تباهی و فروپاشی بردند؛ لذا در این شرایط ویژه و حساس هرکسی در مسیر وحدت جامعه قدم بردارد در مسیر امام و شهدا و سردار سلیمانی قدم برداشته است.

استاندار قزوین عنوان کرد: رسالت ما در آغاز دهه پنجم انقلاب سنگین است مبادا با اختلاف افکنی، مردم را مایوس کرده و برای دشمن فرصت ایجاد کنیم، همه باید مراقب باشیم زیرا دشمن لحظه لحظه برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در پایان گفت: ما باید حضور مردم در صحنه را حفظ کنیم و به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه برای آینده جوانان و انقلاب توجه کنیم؛ مبادا با غفلت و توجه به جوسازی‌های دشمن فرصت بی‌شمار برای دشمن فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار قزوین آگاه و بصیر خودی و غیرخودی رای و نظر مردم اسلامی ایران جمالی پور حضور مردم حقوق مردم حفظ کنیم ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

دیگر خبرها

  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!