Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد اگر تیم فوتبال این باشگاه از سد نساجی و ماشین‌سازی بگذرد، از قعر جدول نجات می‌یابد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل پیکان اظهار داشت: با توجه به نوع تمرینات تیم، اردوی تهران و بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب کردیم، مشخص بود چنین اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در بازی با شهر خودرو هم داور کم‌لطفی نمی‌کرد و بازیکن ما اخراج نمی‌شد، نتیجه بهتری می‌گرفتیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و فکر می‌کنم روز به روز بهتر می‌شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان کریستیچویچ می‌توانند از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال نجات یابند، تصریح کرد: در این موضوع شک نکنید. پیش‌بینی کرده بودیم در سه بازی اخیر مقابل پیکان، نساجی و ماشین‌سازی، هفت امتیاز بگیریم که خدا را شکر مقابل پیکان سه امتیاز کسب کردیم. اگر بتوانیم نساجی و ماشین‌سازی را در بوشهر ببریم، از قعر جدول جدا می‌شویم و دو یا سه رده صعود می‌کنیم.

کریستیچوویچ: مستحق پیروزی بودیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره جذب بازیکن جدید و نیز وضعیت پیوستن فرناندو دخسوس به شاهین به تسنیم گفت: یک مهاجم خارجی جدید به تیم اضافه خواهیم کرد که امروز (شنبه) به گزینه نهایی خود می‌رسیم. مشکلاتی برای دخسوس ایجاد شد که او را جذب نکردیم. اگر دخسوس را می‌‌گرفتیم، یکی از سهمیه‌های بازیکنان بزرگسال ما کاهش می‌یافت. اکنون با این سهمیه، یک مهاجم و هافبک به خدمت می‌گیریم.

مسیگر درخصوص وضعیت شکایت این باشگاه از شهر خودرو، به‌خاطر استفاده از میلاد سرلک و  حسن جعفری خاطرنشان کرد: هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است و چیزی به ما اعلام نکرده‌اند، اما پیگیر موضوع هستیم.

توافق اولیه دخسوس با شاهین شهرداری بوشهر

وی درباره شرایط مالی اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: دریافتی تمام اعضای تیم را به 50 درصد رساندیم و این برای مربیان هم صدق می‌کند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر نساجی و ماشین سازی مقابل پیکان قعر جدول تیم فوتبال یک مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • ما مجرم زاده می‌شویم