Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@14:02:46 GMT

برنامه ویژه فرهاد برای دربی لو رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۷۷۲

برنامه ویژه فرهاد برای دربی لو رفت+عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای شهرآورد پایتخت برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران امروز میزبان نفت مسجد سلیمان است. از آنجایی که این دیدار، آخرین بازی استقلال قبل از شهرآورد پایتخت است، نتیجه آن برای آبی پوشان اهمیت ویژه‌ای دارد.

البته سرمربی استقلال قصد ندارد برای موفقیت برابر نفت مسجد سلیمان ریسک چندانی کند و این احتمال وجود دارد بازیکنانی که با خطر محرومیت از شهرآورد مواجه هستند را به زمین نفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مسعود ریگی تنها بازیکن 3 اخطاره استقلال است و در صورتی که برابر نفت مسجد سلیمان کارت زرد بگیرد، بازی با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

دانشگر از بازی برابر نفت مسجد سلیمان محروم است اما می‌تواند در بازی حساس برابر پرسپولیس تیمش را همراهی کند و برنامه ویژه فرهاد برای دربی در این باره با عدم استفاده از ریگی و شاید استراحت به یکی دو بازیکن دیگر در دیدار امروز لو رفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی فرهاد مجیدی سر مربی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان برنامه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم