Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرنیان گفت: شاخصه و موفقیت اصلی این کانون وحدت برنامهها با پایگاه بسیج می باشد که در اکثر برنامه ها بصورت مشترک عمل می شود.

«داریوش پرنیان»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: مسجد سیدالشهدا قپچاق شهرستان میاندوآب، در سال ۱۳۷۵ با هدف جلوگیری از تهاجم فرهنگی و تربیت نیروهای متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری برنامه های فرهنگی، قرآنی و تربیتی با حضور جوانان و فرهنگیان شروع بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) میاندوآب افزود: این کانون در زمان تاسیس سومین کانون شهرستان میاندوآب بود که تاسیس شد.

پرنیان گفت: در حال حاضر با عضویت ۱۸۳ نفر از جوانان و نوجوانان این روستا در این کانون برای برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) میاندوآب در رویداد ملی فهما دارای امتیاز ۱۴ هزار و ۲۳۱ بوده که رتبه اول شهرستان و دهم استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این کانون علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تمامی مراسم‌های مذهبی از اعیاد تا شهادت‌ها، برنامه های شب قدر، دعای عرفه، برنامه‌های ماه محرم و ماه مبارک رمضان شامل جز خوانی قرآن و احکام برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: شاخصه و موفقیت اصلی این کانون وحدت برنامه ها با پایگاه بسیج می باشد که در اکثر برنامه ها بصورت مشترک عمل می شود.


مسئول کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) میاندوآب راه اندازی طرح تلاوت نور، راه‌اندازی تیم فوتسال در دو رده نوجوانان و پیشکسوتان و کسب مقام های متعدد شهرستانی در مسابقات جام رمضان، برگزاری برنامه های اوقات فراغت در قالب برنامه های فرهنگی هنری، آموزش تخصصی خطاطی و نقاشی با حضور اساتید مجرب، برنامهای قرآنی، اردویی، نشست های تخصصی آسیب های اجتماعی و فضای مجازی، راه اندازی کتابخانه باز برای استفاده مراجعین، برگزاری نمایشگاه یاس نبوی و کوچه های مدینه ۵ سال پشت سرهم، برگزاری سوگواره یاس نبوی همه ساله در ایام فاطمیه، برگزاری شب شعر عاشورایی همه ساله در ششم محرم با حضور شعرایی از استان های آذربایجان غربی و شرقی از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) مسجد سیدالشهدا علیه السلام قپچاق شهرستان میاندوآب است.

پرنیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:  مهمترین شاخصه و موفقیت این کانون همچنین حضور ۱۲ نفر فرهنگی (معلم) در ارکان این کانون است که مداوم برای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی برنامه ریزی می کنند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد 12 بهمن دهه فجر معامله قرن میاندوآب کانون فرهنگی هنری مساجد ارومیه آذربایجان غربی کانون فرهنگی و هنری المهدی برگزاری برنامه برنامه های فرهنگی شهرستان میاندوآب پایگاه بسیج شاخصه و موفقیت وحدت برنامه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است