Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:40:45 GMT

تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی کارکنان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۰۵۸

تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی کارکنان

پول نیوز - برات کریمی در بازدید از واحدهای ستادی ضمن گفت وگو با همکاران و کسب اطلاع از ساختار و وضعیت عملکرد هر حوزه، بر خودباوری و اهتمام ویژه کارکنان برای تحقق اهداف بانک تاکید کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، کریمی در بازدید از معاونت اعتبارات، اعطای تسهیلات را بخش مهمی از عملیات هر بانک دانست و با تاکید بر حمایت از بنگاه های تولیدی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر اجرای سیاست های اعتباری بانک از مهم ترین وظایف معاونت اعتبارات است که اجرای صحیح آن ها در سودآوری بانک نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک دی همچنین از مطالبات معوق به عنوان پاشنه آشیل و دغدغه نظام بانکی یاد کرد و افزود: با ابلاغ بخشنامه طرح تشویقی وصول مطالبات انتظار می رود تمامی همکاران با عزم جهادی برای کاهش مطالبات بانک اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد کاهش قیمت تمام شده پول و توسعه اعطای تسهیلات و سودآوری در بانک باشیم.


مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره کل امور شعب و بازاریابی با اشاره به اهمیت جایگاه شعب بانک گفت: نقش آفرینی مناسب همکاران شعب در فرآیند خدمت رسانی به مردم ضامن تحقق اهداف بانک است و تعامل مناسب کارکنان ستاد و شعب این موفقیت را تضمین می کند.


کریمی با اشاره به اهمیت نقش بازاریابی در بنگاه های اقتصادی افزود: بازاریابی در شرایط رقابتی عصر حاضر اگر همراه با خلاقیت و درک نیازهای مشتریان باشد و به طور منطقی و هوشمندانه مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند بانک را از موانع موجود عبور دهد و در تحقق اهداف بانک نقش آفرین باشد.


مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره روابط عمومی و تبلیغات، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را ارتقای جایگاه برند بانک در افکار عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی قادر است با تصویر‌سازی صحیح، هدفمند و موثر از بانک به قدرت تصمیم گیری و انتخاب مشتری کمک کند.


کریمی برقراری ارتباط موثر با جامعه را یکی از وظایف و ماموریت های اصلی روابط عمومی دانست و افزود: انتظار می رود روابط عمومی با بهره‌گیری از مزیت های رقابتی بانک و به‌کارگیری تمامی تاکتیک‌های ارتباطی نوین و هوشمندانه، نقش تاثیرگذاری در موفقیت بانک داشته باشد.


گفتنی است،  فریدون رشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، مدیر اداره روابط عمومی و تبلیغات و روح الله اکبری، رئیس اداره خدمات رفاهی کارکنان، در این بازدیدها حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی برات کریمی نظام بانکی وام بانکی قرض الحسنه مدیرعامل بانک دی تحقق اهداف بانک روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد