Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@11:27:31 GMT

واتس‌آپ امروز در این موبایل ها از کار می‌افتد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۰۶۰

واتس‌آپ امروز در این موبایل ها از کار می‌افتد

رویداد۲۴ آپدیت جدید واتس اپ سبب می شود از امروز(یکم فوریه ۲۰۲۰) دسترسی میلیون ها کاربری که از آیفون ها و دستگاه های قدیمی اندروید استفاده می کنند، به این اپلیکیشن قطع شود.

واتس اپ اعلام کرده آیفون هایی که دارای سیستم عامل iOS۸ یا قدیمی تر هستند( دستگاه های آیفون ۴ یا قدیمی تر) تحت تاثیر آپدیت جدید قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دستگاه های آیفون۴اس، تمام مدل های آیفون ۵ و تمام مدل های آیفون۶ همچنان از پشتیبانی واتس اپ بهره می برند.

علاوه بر آن موبایل هایی که سیستم عامل آنها اندروید۲.۳.۷(اندروید جینجربرد) و قدیمی تر است نیز تحت تاثیر آپدیت جدید غیر فعال می شوند.

این در حالی است که در پایان ۲۰۱۹ میلادی نیز دسترسی عده زیادی از کاربران دستگاه های مختلف از جمله موبایل های ویندوز فون به این پیامرسان قطع شد.

واتس اپ اعلام کرده این آپدیت برای مسدود کردن افرادی لازم است که از نسخه های قدیمی اندروید یا سیستم iOS استفاده می کنند تا به این ترتیب امنیت کاربران آن حفظ شود.

بیشتر بخوانید: منتظر چه قابلیت‌های جدیدی در واتس‌آپ باشیم؟

این پیام رسان در یک پست وبلاگی نوشت: از آنجا که اپلیکیشن ما برای این سیستم های عامل توسعه نمی یابد، برخی از قابلیت ها ممکن است از کار بیفتند. در نتیجه توصیه می شود کاربران از جدیدترین نسخه اندروید یا iOS استفاده کنند.

آپدیت جدید واتس اپ بدان معنا است که دستگاه های بدون پشتیبانی نمی توانند حساب های کاربری جدید بسازند یا حساب های فعلی را تایید کنند.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qlb خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 واتس آپ شبکه های اجتماعی آپدیت جدید موبایل ها قدیمی تر واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند

شرکت گرافن کامپوزیتز اعلام کرد که پتنت این شرکت در بخش سیستم‌های مدیریت حرارتی مورد تایید قرار گرفته است. در این پتنت شیوه مهندسی و طراحی نوع نانوماده خودتوان (self-powered) تشریح شده است که می‌تواند انتقال انرژی حرارتی را با کارایی بالا و بهتر از مواد دیگر انجام داده و محافظت بهتری از خودروها صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، گرافن کامپوزیتز(Graphene Composites)، یک شرکت مهندسی پیشرفته است که در حوزه مواد دوبعدی نیز فعالیت دارد. پتنتی که این شرکت به ثبت رسانده، به صورت ویژه برای استفاده در وسایل نقلیه از جمله کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت قابل استفاده است و می‌تواند از آنها محافظت کند. سیستم مدیریت گرمای این شرکت شامل یک سینک گرمایی بسیار کارآمد و یک مایع انتقال حرارتی است.

یک مشکل شایع در انتقال حرارت در بسیاری از کاربردهای مختلف، فقدان کارآمدی در انتقال حرارت  است که این مشکل در سیستم‌های حجیم بیشتر نمایان می‌شود. از این رو طراحی یک ساختار جدید برای حل این مشکل ضروری است.

تا کنون شرکت گرافن کامپوزیتز از مواد گرافنی و آئروژل برای ایجاد سپرهای قدرتمند، اما سبک برای ایمنی مدارس استفاده کرده است. آئروژل‌ها از پلی آمید ساخته می‌شوند، یک بلوک اصلی ساختمان در رزین‌های ترموست که در کامپوزیت‌ها استفاده می‌شود. آئروژل‌ها از بیش از ۸۵ درصد هوا ساخته شده‌اند که این ویژگی آنها را در پراکندگی انرژی یاری کرده و همچنین موجب سبک‌تر شدن آنها می‌شود.

مواد گرافیتی مانند یا مواد گرافیتی پیرولیتیک مانند در انتقال گرما مؤثر هستند، بنابراین از آنها به عنوان مواد انتقال‌دهنده مؤثر حرارت استفاده می‌شود.

به نقل از ستاد نانو، انرژی حرارتی را می‌توان به سرعت و کارآمد بین یک محیط خارجی و دستگاه انتقال انرژی حرارتی از طریق عنصر هدایت حرارتی منتقل کرد. انتقال حرارتی کارآمد این مواد و انتقال در یک جهت باعث می‌شود حداقل آسیب به سایر قسمت‌های دستگاه وارد شود و بهبود کارآیی انتقال انجام می‌شود. علاوه بر این، این مواد همچنین ثبات، استحکام، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خستگی از خود نشان می‌دهند.

به اعتقاد مسئولان شرکت گرافن کامپوزیتز استفاده از آنها در لایه محافظ بیرونی دستگاه‌ها امکان‌پذیر است، زیرا در شرایط سخت کمتر مستعد آسیب هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی