Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دورود با اشاره به بارش برف در  محور خرم‌آباد-بروجرد گفت: برای برف‌روبی راه‌های روستایی شهرستان دورود به امکانات نیاز داریم که متاسفانه نداریم. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود اظهار داشت: در حال حاضر  بارش برف و کولاک شدید در گردنه رازان محور خرم‌آباد-بروجرد وجود دارد که با پلیس‌راه دو راهی خرم‌آباد -دورود هماهنگ شده که رانندگان باید در زمان تردد در این مسیر حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آماده باش و فعالیت اکیپ‌های راهداری شهرستان دورود اشاره و افزود: با توجه به بارش برف، کولاک شدید و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در گردنه‌ها مردم حتما قبل از سفر با سامانه گویای 141 تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

بارش 80 سانتی‌متری برف در گردنه ژالانه؛ راه ارتباطی 795 روستای کردستان مسدود شدبرف جاده‌های 7 استان را سفیدپوش کردمدارس روستایی پیرانشهر به‌علت برف شدید تعطیل شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دورود با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید در محور خرم‌آباد- بروجرد(گردنه رازان) سبب ایجاد ترافیک و کندی تردد شده است، عنوان کرد: تردد در این محور بدون همراه داشتن زنجیرچرخ ممنوع است.

وی بیان کرد: به‌طور یقین بارش برف راه ارتباطی 20 روستای شهرستان دورود را مسدود می‌کند که انجام عملیات برف‌روبی در این روستاها فعلا امکان‌پذیر نیست.

حسینی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان دورود گفت: اولویت اصلی را بر برف‌روبی از محورهای اصلی این شهرستان گذاشته‌ایم و تاکنون از راه ارتباطی هیچ روستایی اطلاع ندارم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 دستگاه بولدوزر، 10 دستگاه گریدر، 10 دستگاه لودر، 10 دستگاه نمک پاش مکانیزه، 10 انبار برای دپوشن و نمک برای برف‌روبی راه‌های روستایی شهرستان دورود نیاز داریم که متاسفانه این امکانات را نداریم.

انتهای پیام/647/ح

R41450/P1357/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور خرم آباد بروجرد شهرستان دورود راه ارتباطی بارش برف کولاک شدید برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری