Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ گفتمان‌های انقلاب اسلامی به مدت پنج شب در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز برگزار می‌شود. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با سالروز ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، برنامه‌های اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز ویژه این ایام در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اساتید مطرح کشوری به مدت پنج شب و برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی همزمان با شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های شاخص این بقعه متبرکه در ایام دهه فجر است.
آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و پخش نواها و کلیپ‌های انقلابی همراه با ادامه فعالیت نمایشگاه «سیدالشهدای مقاومت» از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف طرقبه شاندیز است.
همچنین در این ایام اطعام متبرک زائران و مجاوران، فضاسازی حریم بقعه متبرکه با نصب بنرها و عکس‌نوشته‌های مزین به رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) با موضوع اهمیت حفظ نظام و انقلاب اسلامی و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) انجام می‌شود.
اعظم دوست‌حصار انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دهه فجر گفتمان های انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه ایکنا کانون نبأ امامزادگان یاسر و ناصر ع طرقبه شاندیز بقعه متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟