Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:44:17 GMT

بارش برف تا ۲ روز آینده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۷۰۰

بارش برف تا ۲ روز آینده ادامه دارد

ضیاییان از تداوم بارندگی ها تا ۲ روز آینده در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: از روز دوشنبه ( ۱۴ بهمن) تا اواخر هفته آسمان اغلب مناطق کشور صاف خواهد بود و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دما و وزش باد شدید هستیم.

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز ( 12 بهمن) در استان های واقع در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی و البرز غربی و مرکزی بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: بیشترین میزان بارندگی طی امروز ( 12 بهمن) را در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلوییه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه و کردستان اعلام کرد و افزود: امروز با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر در استان های گیلان و مازندران، بارش باران، گاهش موقتی دما و وزش باد پیش بینی می شود که این شرایط را در استان های گلستان و مازندران در روز یکشنبه ( 13 بهمن) خواهیم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه ( 13 بهمن) فعالیت سامانه بارشی به شمال شرق و بخش هایی از شرق در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، یزد و شرق سمنان محدود می شود.

 

ضیاییان با اشاره به بارش پراکنده و وزش باد در بخش هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان طی روز دوشنبه، گفت: از روز دوشنبه ( 14 بهمن) تا اواخر هفته آسمان اغلب مناطق کشور صاف خواهد بود و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دما و وزش باد شدید هستیم.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: بیرجند و یاسوج با دمای منفی 6 درجه سردترین مراکز استان و بندرعباس با 22 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان طی امروز ( 12 بهمن) خواهد بود

 

ضیاییان یادآور شد: طی امروز برای  17 مرکز استان شامل راک، ارومیه، اصفهان، بجنورد، بیرجند، تبریز، خرم آباد، زنجان، زاهدان، سنندج، شهرکرد، شیراز، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، مشهد، همدان و یاسوج دمای زیر صفر درجه پیش بینی می شود.

 

وی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز ( 12 بهمن) نیمه ابری، همراه با مه رقیق به تدریج ابری، دربعدازظهر بارش باران و برف، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا بین 1 تا 9 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد 12 بهمن خطبه نماز جمعه فهما فهما پیش بینی آب و هوا سازمان هواشناسی برف و باران وزش باد پیش بینی می شود سواحل دریای خزر دما و وزش باد روز دوشنبه طی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه فعال بارشی در استان پیش بینی می‌شود تا عصر امروز حجم بارش‌ها افزایش یابد که همراه با رعدو برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط استان خواهد بود.

وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعدو برق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدیدایجاد رواناب و همچنین اختلال در سیستم حمل و نقل از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی در خراان رضوی پیش بینی شده است.

بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، جوین، جغتای،  داورزن، نیشابور، فیروزه، کاشمر، ریوش، خواف، تربت حیدریه، قوچان، درگز، چناران، گلبهار، طرقبه – شاندیز، ارتفاعات و دامنه‌های بینالود و هزار مسجد و برخی نواحی مشهد پیش بینی شده است.

سامانه بارشی هم اکنون حوزه سبزوار، کوهسرخ، زاوه، طرقبه شاندیز، فریمان، رشتخوار، مشهد، جوین، نیشابور و محور‌های تربت حیدریه - باغچه، درگز - قوچان، رشتخوار- تربت حیدریه را فرا گرفته و موجب لغزندگی معابر شده است.

توصیه شده است: مردم استان از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها، صعود به ارتفاعات و سفر‌های غیر ضرور اجتناب و تردد در مناطق ییلاقی را مدیریت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی