Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی سالاری مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: اجلاسیه نهایی یادواره‌های دانشگاهی در قالب کنگره شهدای دانشجو و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حاج_قاسم_سلیمانی و ابومهندس المهدی و شهدای دانشجو ۲۷ بهمن در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال پنجمین سال برگزاری این کنگره است و علاوه بر آن در طول سال نزدیک به ۳۰ یادواره شهدا در دانشگاه‌های کل استان یزد برگزار می‌شود.

سالاری همچنین با توجه به اینکه یادواره‌ها و کنگره شهدا به همت و تلاش دانشجویان داوطلب برگزار می شود بدین وسیله از عموم دانشجویان دعوت می‌شود تا ضمن حضور در مراسم در صورت علاقه مندی جهت ثبت نام خادمی_شهدا نام و نام خانوادگی - نام دانشگاه خود را به شماره ۶۶۰۰۰۳۵۲۰۰ ارسال نمایند.

ستاد کنگره شهدای دانشجو از سال ۹۳ به ریاست دانشگاه یزد و دبیری بسیج دانشجویی و عضویت دانشگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط استان در یزد راه‌اندازی شده است.

 استان یزد  ۱۳۵ شهید دانشجو تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدای دانشجو دانشگاه یزد کنگره شهدای دانشجو برگزار می شود دانشگاه یزد کنگره شهدا استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود