Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- زمینه تولید پایدار و مستمر روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب فراهم است.

 به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و هماهنگی‌های انجام‌شده با واحد عملیاتی تنگ بیجار و انجام تعمیرات لازم، تولید گاز در واحد بهره‌برداری تنگ بیجار و تامین خوراک پالایشگاه گاز ایلام به‌منظور تزریق در شبکه سراسری تا پایان فصل زمستان تضمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی مناسبی که امسال به‌منظور آمادگی تاسیسات انجام شد، این شرکت آمادگی تامین بخشی از گاز مصرفی کشور را دارد و می‌تواند به تعهدهای خود عمل کند و هم‌میهنان نیز با بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف گاز، همکاران ما را در تامین پایدار سوخت زمستانی یاری خواهند رساند.

مرکز بهره‌برداری تنگ‌بیجار و کمانکوه در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد. فاز نخست این مرکز در سال ۸۶ به بهره‌برداری رسید. ظرفیت این مرکز، فرآورش روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز است که پس از جمع‌آوری به پالایشگاه گاز ایلام ارسال و همچنین میعانات گازی از سوی یک خط لوله ۶ اینچ به پالایشگاه ایلام منتقل می‌شود.

 شانا

برچسب ها: پالایشگاه ، گاز ، نفت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پالایشگاه گاز نفت روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز نفت و گاز غرب بهره برداری تنگ بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان