Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:52:26 GMT

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۰۰۰

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی، پیش ازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بر روی عرشه ناوشکن سهند در بندرعباس اظهار کرد: امروز در حالی وارد چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌شویم که رهبر معظم انقلاب نقشه راه و گام دوم انقلاب اسلامی را ترسیم فرمودند.

وی وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی را سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام خواند و افزود: راز و رمز اینکه امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بالنده و محکم به راه خود ادامه می‌دهیم را باید در این سه ضلع جستجو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: رمز جاودانگی انقلاب اسلامی عجین شدن امام و رهبری (مدظله‌العالی) با دو ضلع دیگر است، امام المسلمین مقبولیت خود را از امت و مشروعیت خود را از خداوند و پیامبر (ص) می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران، تقویت رهبری، تقویت انقلاب است، تصریح کرد: تقویت مردم‌سالاری دینی و حضور حماسی مردم در همه عرصه‌های انقلاب و اینکه مردم انقلاب را از خدا بدانند موجب تقویت انقلاب خواهد شد.

وی ادامه داد: جدا نشدن از اسلام و قرآن محتوای اصلی این انقلاب است، همه قوانین در همه سطوح در کشور باید قوانینی باشد که با اسلام منافات نداشته و مصادف با قانون اسلام باشد و این امر به انقلاب ما و امام المسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز قداست می‌بخشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: به انقلاب‌های دنیا در گذشته مانند انقلاب سوریه، فرانسه، الجزایر و … نگاهی بیندازید، این‌ها کجا هستند و چقدر دوام آورده‌اند؟ امروز از این انقلاب‌ها تنها در تاریخ و کتاب‌ها اسم می‌بریم و دلیلش این است که این انقلاب‌ها سه ضلع مثلث انقلاب یعنی امام، امت و آرمان مقدس اسلام را نداشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه بهشت‌زهرای ۱۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ نمایش اقتدار امت و پیوند امت با امام بود، گفت: امروز نیز هرگاه رهبر انقلاب، امام المسلمین آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند پیوند عمیق امت با ایشان را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که در سال جهاد و مقاومت در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نیاز به پیوند با جهاد و مقاومت داریم، جهاد امر مقدسی است که دستاوردش سربلندی است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز عزیز و عزتمند است، این است که پیوند خود را با جهاد و مقاومت به نمایش گذاشته و کشورهای اسلامی روزبه‌روز بیشتر به جبهه مقاومت می‌پیوندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی در پایان افزود: امید دارم با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب، امام المسلمین، امام خامنه‌ای عزیز بتوانیم راه عزت و سربلندی ایران و ملت‌های مسلمان را رقم بزنیم.

کد خبر 4841096

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس زلزله قاسم سلیمانی حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام المسلمین انقلاب اسلامی جهاد و مقاومت مدظله العالی انقلاب ها خامنه ای سه ضلع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تأکید بر توجه به توصیه حضرت صادق(ع) به وحدت میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه السلام در تمام مسائل مورد بحث جهان اسلام "علمی، صبر و بردباری" زبانزد خاص و عام می باشند؛ ایشان فرزند پیغمبر اکرم صلوات الله علیه بودند و طبیعتا یک شخصیت عادی نبودند.

شیخ جمالی افزود: امت اسلام باید توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام در جهت وحدت و همبستگی را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار و عمل کنند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: وحدت امت اسلام جز با اتحاد و همدلی تحقق نمی باید زیرا وحدت و تقریب مقدمه پیروزی امت اسلام است. دشمنان مکررا درصدد ایجاد تفرقه و دوری هستند، آنان در مسائلی که نیاز به اتحاد دارند با یکدیگر متحد می شوند و نیروهای خود را علیه اسلام و مسلمین صف آرایی می کنند.

وی عنوان کرد: در مقابل امت اسلام که دارای "خدای واحد، پیامبر واحد، کتاب واحد"  هستند، گاهی عده ای مسائلی را پیش می آوردند که برای امت اسلام می تواند آسیب رسان باشد.

وی در پایان تأکید کرد: امام جعفر صادق علیه السلام توصیه بر اتحاد و وحدت امت اسلام داشتند لذا افرادی که پیرو این مکتب هستند باید از توصیه ها و رهنمود های ارزشمند ایشان پیروی نموده و در راستای وحدت و تقریب امت اسلام گام بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد