Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان حشد الشعبی گفت: حاج قاسم در عراق همه را جذب کرد و جذب حداکثری را محقق کرد و به همه آموخت که ابتدا با آمریکا باید جنگید و این مسئله را به طور عملی به ما آموخت. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ‌به همت 31 هیئت مذهبی و حسینی همایش سلیمانی ها با حضور با شکوه مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این همایش  یکی از فرماندهان حشدالشعبی خطاب به مردم اظهار داشت: ما به شما و رهبر ایران مدیونیم و ناراحت هستیم که فرمانده‌ خود را از دست دادیم چرا که این تشکیلات را به خاطر حاج قاسم داریم.

آیت‌الله سیدحمید حسینی بیان کرد: اگر ایرانیان نبودند معلوم نبود ما در چه حالی بودیم هرچند امروز زخم دیده هستیم چرا که فرماندهان خود را از دست دادیم.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: در آخرین جلسه‌ای که با حاج قاسم سلیمانی داشتیم از وضعیتی که آمریکا برای ما ایجاد کرده بود ناراحت بودیم و شکایت می‌کردیم و گفتیم که دشمن همه امکانات خود را به صحنه آورده‌اند در حالی که ما توقع نداشتیم که دشمن با این شرایط وارد صحنه شود.

این فرمانده  حشدالشعبی  ابراز کرد: بعد از سقوط دولت بعث نیروهایی که با صدام مبارزه می‌کردند وارد امور سیاسی و دولت شدند اما ما وارد کار دولت نشدیم  آن هم در شرایطی که  آمریکا داشت در مملکت شیعه وسرزمین امام حسین(ع) ریشه می‌دواند.‌آمریکا توانسته در عراق در تمامی عرصه‌ها 4 هزار تشکیلات ایجاد کند که حتی دامنه آن به حوزه علمیه نیز رسیده است.

حسینی  با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در واکنش به سخنان ما گفت "سید خیلی تاریکش کردی، وضع این شکلی نیست‌"، عنوان کرد: این شهید معزز گفت ما امروز  از تشکیلاتی به نام حشدالشعبی برخورداریم که  هم در بعد نظامی فعال است هم امنیتی.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آن زمان به ما گفت که شما هم که  120 سازمان رسانه‌ای و تبلیغاتی و غیره دارید، افزود: ما به شما و رهبر ایران مدیونیم و ناراحت هستیم که فرمانده‌ای مانند حاج قاسم را از دست دادیم چرا که این تشکیلات را به خاطر ایشان داریم.

این فرمانده حشدالشعبی با بیان اینکه من فرمانده‌ای جز حاج قاسم نداشتم و زیر نظر هیچ دولتی نبودم افزود: اگر حاج قاسم نبود، عراق هم نبود.‌‌‌ این سخن که حاج قاسم در عراق چه می‌کرد و ما در ایران به او نیاز داشتیم و یا ایران در لبنان چه می‌کند، از سوی دشمن نشات می‌گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه در آغاز انقلاب اسلامی آیت‌الله سید محمدباقر صدر اعلام کرد که در خمینی ذوب شوید، ابراز کرد: این شهید معزز نیز به دلیل همین فتوا در نهایت  توسط صدام به شهادت رساند.

 این فرمانده حشد الشعبی بیان کرد: حاج قاسم به ما یاد داد که امریکا و اسرائیل دشمن اصلی هستند در حالی که ما از آمدن آمریکا به دلیل از بین بردن صدام خوشحال بودیم و ما نباید بگذاریم آموز‌ه‌های حاج قاسم تضعیف شود.

همخوانی جانسوز مداحان کرمانی در فراغ حاج قاسم + فیلمکرمان| اجرای حماسی سرود جوانان اصفهانی در بیت‌الزهرای حاج قاسم + فیلمگفت‌وگوی اختصاصی انوش معظمی با تسنیم؛ "حرمله مختارنامه" از حاج قاسم می‌گوید + فیلم

حسینی با اشاره به اینکه اگر فکر کنیم که صحبت با آمریکا مشکل ما را حل می‌کند اول انحراف است افزود: هرگز با آمریکا ننشستیم و از شهید حاج قاسم سلیمانی یاد گرفتیم که دشمن اصلی را فراموش نکنیم به همین دلیل مقاومت را ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: ما گمان می‌کردیم آمریکا برای ما فرشته نجات است در حالی که نمی‌دانستیم که  شاگرد رفته و استاد خودش وارد عراق شده است.

این فرمانده حشد الشعبی با بیان اینکه دولت عراق با آمریکا معاهده داشت به همین دلیل نیز آمریکا اعلام کرد که بین سه تا 10 سال می‌توانند داعش را خارج کنند، تصریح کرد: حاج قاسم هسته مقاومت را تشکیل داد  به همین دلیل نیز همه آن‌هایی که در حال مبارزه‌اند، سلیمانی‌اند.

وی گفت: حاج قاسم در عراق همه را جذب کرد و جذب حداکثری را محقق کرد و به همه آموخت که ابتدا با آمریکا باید جنگید و این مسئله را به طور عملی به ما آموخت.

حسینی با اشاره به اینکه نکته دیگر ایجاد تشکیلات برای عراق بود افزود: حاج قاسم فقط تشکیلات نظامی ایجاد نکرد بلکه تشکیلات فرهنگی و رسانه‌ای ایجاد کرد به طوری که ما امروز هیچی کمبودی در این عرصه نداریم چرا که حاج قاسم حتی برای خود نیز جانشینی را مشخص کرده بود.

وی با بیان اینکه دشمن بداند که چون فرمانده ما را شهید کرده است، ما امروز شکست خوردیم و محزون شدیم تصریح کرد: در یکی از جلسات حاج قاسم به ما گفت که چند ساعت کار می‌کنید، یکی از افراد گفت که 16 ساعت کار می‌کنم، حاج قاسم گفت من  19 ساعت کار می‌کنم و می‌خواهم شما هم  19  ساعت کار کنید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تشکیلات استراتژیک در منطقه ایجاد کرده است، ابراز کرد: آمریکا و دست‌نشانده‌های او در منطقه بدانند که در مقابل مکتب حاج قاسم که همانا مکتب خامنه‌ای است، نمی‌توانند بایستند.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P1377/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسینی با اشاره شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان حشد حاج قاسم در عراق فرمانده حشد دست دادیم همه آموخت همین دلیل ساعت کار حاج قاسم حشد الشعبی ما امروز عراق هم ما گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد