Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مریم بخشی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک، جام نامجو، گرامی داشت دهه فجر، از فردا (۱۳بهمن) در سالن ۶ هزار نفری رشت برگزار می‌شود.

او افزود:۶۸ ورزشکار، مربی، داور و مدرس از کشور‌های ایران، ترکیه، اردن، ارمنستان، اندونزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنگلادش، بوسنی، بلغارستان، ترکمنستان،قرقیزستان، عراق، مغولستان، کامرون، نروژ، چین، قطر و یمن در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک، جام نامجو، گرامی داشت دهه فجر ۱۳ بهمن ماه  آغاز می شد وتا ۱۶ بهمن ادامه دارد.

مریم بخشی افزود: بخش فنی و سخت افزاری سالن سالن ۶ هزار نفری رشت برای برگزاری این مسابقات آماده شده است.

او گفت:یک مسابقه آزمایشی و رزمایشی هم قبل از مسابقات برگزاری مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک، جام نامجو، گرامی داشت دهه فجر در این سالن برگزار خواهد شد تا مشکلات احتمالی رفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد امیدواریم مردم از مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک، جام نامجو، گرامی داشت دهه فجر استقبال خوبی داشته باشند.

در همین راستا قرار است محمدحسن جلود دبیر کل فدراسیون وزنه برداری جهان عصر امروز (۱۲بهمن) وارد شهر رشت شود.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک مدیرکل ورزش و جوانان گرامی داشت دهه فجر جام نامجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد