Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:37:05 GMT

دهه فجر ۳۴ پروژه کشاورزی در فارس افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۳۱۱

دهه فجر ۳۴ پروژه کشاورزی در فارس افتتاح می‌شود

ایسنا/فارس رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: در ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ۳۴ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بریک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

محمدمهدی فاسمی شنبه ۱۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: این طرح ها شامل ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۴ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال در حوزه تولیدات دامی، ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ هزار و یک صد میلیون ریال در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی و احداث باغ زیتون با اعتباری بالغ بر ۸۵۰  میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها زمینه ساز اشتغال ۲۶۳ نفر به شکل مستقیم، خواهد بود، گفت: از اعتبارات هزینه شده برای این طرح‌ها ۳۵۸ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و توسط بانک های عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و مابقی آورده مجری است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر این پروژه ها سه طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و ۲۱۰ نفر اشتغال زایی و ۶طرح بزرگ و متوسط با سرمایه گذاری ۱۱۵۱ میلیارد ریال و ۱۹۵۳ خانوار بهره مند در سفر قریب الوقوع رئیس محترم جمهوری اسلامی آماده بهره برداری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یادآور شد: علی رغم تحریم های ظالمانه حاکم بر جامعه، بهره برداران بخش کشاورزی با استفاده از دانش نوین تحریم ها را به فرصت شکوفایی تبدیل کردند که زمینه ساز خوداتکایی بیش از پیش خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان فارس انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی جهاد كشاورزي اعتباری بالغ میلیارد ریال میلیون ریال طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد