Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@23:16:11 GMT

۸ خودروی جدید به بازار می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۳۲۲

۸ خودروی جدید به بازار می‌آید

تین نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه محصولات جدید سایپا در آینده، بخشی از کاستی‌های برجای مانده از گذشته را جبران کرده و افزایش سطح رضایت مردمی از این خودروساز را به‌همراه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی سرزده از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و بررسی برنامه‌های این خودروساز در زمینه توسعه محصول و عرضه ۸ خودرو جدید در سه‌سال آینده گفت: سایپا با اجرای این برنامه و عرضه خودروهای جدید در سه سال آینده، می‌تواند توان رقابت خود در بازارهای داخلی و خارجی را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری، ضمن اعلام اینکه محصولات جدید سایپا، کاستی‌های گذشته را جبران می‌کند؛ گروه خودروسازی سایپا را مجموعه‌ای پیشتاز در امر داخلی‌سازی قطعات خودرو دانست و بیان کرد: نهضت ساخت داخل مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و از سیاست‌های کلی دولت است که سایپا در این زمینه توانسته با داخلی‌سازی ۵۳ قطعه، حرکتی بزرگ را به انجام برساند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ما در صنعت خودرو از برنامه داخلی سازی جلوتر هستیم گفت: بیش از ۹۰ درصد قطعات محصولات آینده سایپا نیز در داخل تولید شده که نشان می‌دهد این خودروساز در طرح ملی بومی‌سازی، مشارکتی فعال و قابل تقدیر داشته است.

رحمانی در ادامه در خصوص توقف تولید پراید ضمن اشاره به ضرورت توقف خودروهای قدیمی به دلیل انتظار مردم از خودروسازان برای ارائه محصولات جدید، متنوع، باکیفیت و به روز افزود: پس از توقف یک مدل خودرو پراید در امسال، در سال آینده تولید دو مدل دیگر نیز متوقف خواهد شد و ظرفیت تولید آن‌ها، به سه خودرو جدید با امکانات بیشتر و به‌روزتر اختصاص می‌یابد که بیانگر تحول، توسعه و شکوفایی در گروه خودروسازی سایپا و صنعت خودرو است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان تاکید کرد: تلاش این وزارتخانه بر رونق تولید و افزایش تیراژ خودروسازان متمرکز شده تا از این طریق، تعهدات برجای مانده از قبل هرچه سریع‌تر برآورده شده و جلب رضایت مشتریان محترم را فراهم کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو سایپا خودروی جدید محصولات جدید معدن و تجارت وزیر صنعت سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است

تین نیوز

رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت: عرضه خودرو همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران از تداوم رکود در بازار خودرو خبر داد و گفت: اوایل هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار تا دو درصد ریزش را هم تجربه کرد اما این کاهش قیمت تداوم نداشت و در اواسط هفته بار دیگر به قیمت های پیشین بازگشت. 

وی افزود: افت قیمتی که در اوایل هفته اتفاق افتاده بوده برآمده از کاهش قیمت ارز و ریزش آن از  رقم ۶۵ هزار تومان بود. 

موتمنی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ قیمت بیشتر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار نسبت به آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، افزایش چهار تا پنج درصدی را تجربه کرده است. 

وی تصریح کرد: عرضه همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است؛ اگر عرضه به اندازه کافی بود، وضعیت قیمت خودرو در بازار متفاوت از امروز بود. 

قیمت انواع خودرو 

رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران در تشریح قیمت روز  انواع خودرو در بازار گفت: اکنون پژو پارس در کانال ۶۷۰ میلیون تومان قرار دارد و قیمت شماری دیگر از خودروها نیز به شرح زیر است: 

۲۰۷ اتوماتیک؛ یک میلیارد و ۸۰ میلیون

دنا؛ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون 

سمند سورن؛ ۷۶۵ میلیون 

شاهین اتوماتیک؛ ۸۶۰ میلیون تومان و دنده ای ۷۶۰ میلیون تومان 

هایما؛ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان 

تارا اتوماتیک؛ حدود ۹۸۰ میلیون تومان 

تارا دنده ای؛ ۷۲۰ میلیون تومان 

کوئیک دنده ای؛ ۴۴۰ میلیون تومان و کوئیک اتوماتیک ۵۳۷ میلیون تومان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار