Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی یوسف پور روز شنبه در جلسه شورای اداری که به مناسبت آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه برگزار شد ، افزود : امسال در دهه فجر ۳۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان به بهرداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح با هزینه ای بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم آغاز می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ۳۱ پروژه مختص به بخش دولتی و ۱۱ پروژه هم مربوط به بخش خصوصی است ، گفت : مهم ترین پروژه ای که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ساختمان پنج طبقه چند منظوره بیمارستان رازی است که با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده افتتاح شده است.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه چهار طرح کشاورزی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد ، افزود : به مناسبت دهه فجر سه طرح بهداشتی با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد .

یوسف پور دیگر طرح های آماده افتتاح در قائمشهر را شامل سه طرح  هادی روستایی ، ۲ طرح برق رسانی ، سه طرح راه و شهرسازی ، ۲ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی ،  ۶ طرح شهری ، ۲ طرح کمیته امداد ، چهار طرح اشتغال زایی ، یک استخر پرورش ماهی ، گازرسانی و توسعه و بهسازی کارخانه نساجی مازندران و افتتاح خانه محروم اعلام کرد .

فرماندار قائمشهر طرح هایی را که آغاز ساختشان دهه فجر امسال شروع می شود شامل پارکینگ طبقاتی ، زیرگذر مسجد رسول به کوچکسرا ، زیرگذر ۱۶ متری اول به دوم ، لندفیل دفن زباله و احداث سایت محل دفن در سطح شهرستان معرفی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بهزیستی پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر راه و شهرسازی زباله قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهره برداری می رسد هزینه ای بالغ میلیون تومان سه طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر